Пропустити навігацію

Робота Харківського відділення Пенсійного фонду, як і робота всього Пенсійного фонду, у свій час починалася з нуля, і це не перебільшення.
Проте, завдяки самовідданості, працездатності людей, які ризикнули зайнятися цією роботою, був сформований професійний колектив.
І сьогодні можна говорити про те, що багато з людей, що прийшли тоді в Пенсійний фонд і працюючі в ньому по теперішній час, досягли значних професійних успіхів, пройшли шлях від недосвідчених працівників до фахівців вищої категорії керівників різних ланок.
Говорячи про кадровий потенціал Пенсійного фонду області, варто особливо підкреслити, що йому везло на керівників, кожний з яких виводив Пенсійний фонд на більш високий рівень роботи.
З моменту утворення Фонду очолювала його Норкіна Олександра Дмитрівна, під керівництвом якої Фонд області народжувався, ставав на ноги, набирав оберти в роботі.
Після виходу у жовтні 1998 року Олександри Дмитрівни на заслужений відпочинок Фонд очолив Козідубов Михайло Олексійович.
Ці роки були не менш складними для Пенсійного фонду. У країні інфляція, труднощі по наповненню бюджету в умовах економічної кризи, як наслідок, заборгованість по виплаті пенсій. Але Пенсійний фонд не сидів, склавши руки, йшла боротьба з неплатниками, проводилися пенсійні ярмарки для виплати пенсій у натуральному вираженні, що було невластиве й складно для Пенсійного фонду, але Фонд упорався й з цим.
Крім того, наприкінці 1999 року впроваджувалася система персоніфікованого обліку, а з 1 березня 2001 року Пенсійний фонд прийняв на себе функції призначення й виплати пенсій.
І в тім, що вирішувалися проблемні питання, і забезпечувалося виконання знову поставлених завдань, немаловажну роль грали організаторські здібності його тодішнього керівника.
У листопаді 2001 року, на гребені впровадження пенсійної реформи, Пенсійний фонд області очолив Пугачов Віктор Іванович.
Разом із непростим завданням сталого наповнення бюджету Фонду, з яким Харківська область практично завжди справлялась, забезпеченням належного нарахування, своєчасного фінансування і виплати пенсій, було змінено відношення до організації процесу обслуговуванню громадян.
Були створені зручні умови для прийому відвідувачів Фонду та комфортні для самих його співробітників. Забезпечено належне технічне оснащення обліку надходження доходів, їх персоніфікації, процесів призначення і виплати пенсій. Проводилась постійна робота по скороченню термінів призначення пенсій, підвищення культури обслуговування пенсіонерів, інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення області щодо напрямків роботи Пенсійного фонду, його проблем і завдань.
В цей період слід відвести особливе місце завданню успішного впровадження в життя Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», який став наріжним каменем пенсійної реформи, її розвитку та подальшої реалізації.
В рік 20-ти річчя Пенсійного фонду, а саме, з квітня 2010 року головне управління в Харківській області очолив молодий і досвідчений керівник Ачкасов Віктор Миколайович, який продовжив розбудову і покращення роботи Пенсійного фонду області за всіма напрямками, зберігаючи традицію – бути одним з найкращих в Україні.
З того часу зроблено також чимало. Це робота по впровадженню з 2011 року Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» та його адміністрування протягом майже 3-х років.
Знаходження нових форм щодо поліпшення співпраці з органами влади, контролюючими та правоохоронними органами, органами Державної виконавчої служби, соціальними партнерами та безпосередньо із страхувальниками щодо сплати поточних платежів, погашення боргів, легалізації доходів працюючих з метою забезпечення їх прав, як застрахованих осіб.
За цей час також продовжувалась робота по зміні форм і підвищенню якості прийому громадян. В усіх управліннях Пенсійного фонду Харківщини були облаштовані приймальні громадян за принципом «єдиного вікна».
Постійними в роботі залишаються заходи, спрямовані на зміцнення виконавської дисципліни та удосконалення контролю за виконанням поставлених завдань, забезпечення об’єктивної та неупередженої оцінки роботи управлінь Фонду на підставі висвітлення на щомісячних селекторних нарадах рейтингових оцінок за всіма напрямками роботи, що безумовно стимулює співробітників до покращення результатів.
З метою поліпшення якості обслуговування громадян, активного впровадження технологій електронного управління в соціальній сфері в територіальних органах Фонду приймаються заяви громадян на реєстрацію користувачів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
В межах реалізації заходів щодо підвищення ефективності соціального обслуговування населення у Шевченківському та Київському районах міста Харкова у квітні 2017 року відкриті Центри надання соціальних послуг у форматі «Прозорий офіс». В вересні 2017 року відкритий регіональний центр послуг у форматі «Прозорий офіс» в Московському районі. У Центрах «Прозорий офіс» надаються 17 послуг.

background Layer 1