Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до головного управління та управлінь Пенсійного фонду України в районах міста Харкова і області за 1 квартал 2017 року

Підсумки  1 кварталу 2017 року виявляють зменшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.

За 1 квартал 2017 року надійшло 4997 звернень громадян, що на 834 або на 14% менше, ніж за 1квартал 2016 року.

З них:

  • 1696 письмових звернень або на 10 % менше, ніж за 1 квартал 2016 року
  • 3301 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників або на 17% менше, ніж за 1 квартал 2016 року

За підсумками 1 кварталу 2017 року на виконанні знаходиться 182 звернень без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій зменшилось на 133 звернення або на 34%, і склало 258, а їх питома вага від усіх письмових звернень зменшилась на 2%.

Кількість повторних звернень залишилось на рівні 1 кварталу 2016 року (21).

Всього по області за 1 квартал 2017 року  зафіксовано 3 колективні звернення та 2 дублетні звернення.

У зверненнях громадян порушено 4997 різних питань. З них – 1241 або    25% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз»яснення діючого пенсійного законодавства – 988 або 20% питань, щодо підвищення розміру пенсії – 634 або 13%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 289 або 6%, виплата допомоги на поховання – 33 або 0,6% та стосовно інших питань.

За 1 квартал 2017 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

  • інваліди – 393 або 8 % (у тому числі до головного управління – 86 або 9%), з них:

– інвалідів війни                    –  6 або 1 % ( у т.ч. до ГУ- 2);

– інвалідів ЧАЕС                  –  180 або 46 % ( у т.ч.до ГУ- 36 (42%);

– інвалідів інших категорій  – 207 або 53 % ( у т.ч. в ГУ- 48 (56 %);

  • учасників війни та бойових дій – 49 або1 % ( у т.ч. в ГУ- 8);
  • військовослужбовців – 297  або 6% (у т.ч.в ГУ-275 (28%);
  • матерів-героїнь               – 3   (у т.ч в ГУ- 0);
  • дітей війни – 116 або 2 % ( у т.ч. в ГУ- 18)

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників  управлінь Фонду.

  • За 1 квартал 2017 року керівним складом органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах 3301 громадян, з них – 912 на виїзних прийомах.

В 24 управліннях Пенсійного фонду України м.Харкова та Харківської області діють 39 приймалень, які працюють за принципом “єдиного вікна”. За  1 квартал  2017 року в органи Пенсійного фонду через “єдине вікно” звернулось 140274 громадянина, що на 21925 або на 18% більше, ніж за 1 квартал 2016 року.

В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 1 квартал 2017 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 524 звернення громадян, що на 430 або на 45 % звернень менше, ніж за 1 квартал 2016 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 31, Луганської області – 19, АР Крим – 4 та стосовно інших питань.Терміни підготовки відповідей до 15 днів витримані.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 1 квартал 2017 року надано 8958 консультацій, в тому числі в головному управлінні – 1007 консультацій та роз’яснень діючого законодавства, з них 166 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядалося на колегії головного управління 03.02.2017 року.

Відповідно до окремого графіку тематичних перевірок стану роботи із зверненнями громадян за  1 квартал 2017 року  в 5 управліннях Пенсійного фонду України в районах Харківської області проведено тематичні  перевірки стану організації роботи із зверненнями громадян, а саме  Красноградського об”єднаного управління, Чугуївського об”єднаного управління, Дергачівського об”єднаного управління Харківської області, управління Холодногірського та  Індустріального району м. Харкова.

Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

 

 

background Layer 1