Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Харіквській області за І півріччя 2017 року

Підсумки І півріччя 2017 року виявляють зменшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.

За І півріччя 2017 року надійшло 10636 звернень громадян, що на 2182 або на 17 % менше, ніж за І півріччя 2016 року.

З них:

3209 письмових звернень або на 19 % менше, ніж за І півріччя 2016 року,

6160 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників або на 2 % менше, ніж за І півріччя 2016 року,

1267 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр” або на 50% менше, ніж за І півріччя 2016 року.

За підсумками І півріччя 2017 року на виконанні знаходиться 231 звернення без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій зменшилось на 346 звернень або на 41%, і склало 503, а їх питома вага від усіх письмових звернень зменшилась на 6%.

Кількість повторних звернень порівняно з минулим роком зменшилось по області на 6% (з 51 до 48).

Всього по області за  І півріччя 2017 року  зафіксовано 6 колективних звернень та 4 дублетних звернення.

У зверненнях громадян порушено 10636 різних питань. З них – 3376 або 32% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 1984 або 19% питань, щодо підвищення розміру пенсії – 1225 або 12%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 599 або 6%, виплата допомоги на поховання – 119 або 1% та стосовно інших питань.

       За І півріччя 2017 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

  • інваліди – 834 або 9 %, (у тому числі до головного управління – 182 або 4%), з них:

– інвалідів війни                    – 16 або 2 % ( у т.ч. до ГУ- 7);

– інвалідів ЧАЕС                  –  359 або 43 % ( у т.ч.до ГУ- 66 (36%);

– інвалідів інших категорій  – 459 або 55 % ( у т.ч. в ГУ-109 (60 %);

  • учасників війни та бойових дій  –   111 або1 % ( у т.ч. в ГУ- 54 (3%);
  • військовослужбовців                          – 573  або 6% (у т.ч.в ГУ-528 (27%);
  • матерів-героїнь7   (у т.ч в ГУ- 1);
  • дітей війни – 211 або 2 % ( у т.ч. в ГУ- 49)

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників  управлінь Фонду.

За І півріччя 2017 року керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах 6160 громадян, з них – 1297 на виїзних прийомах.

В 15 управліннях Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 39 приймалень, які працюють за принципом “єдиного вікна”. За   І півріччя  2017 року в органи Пенсійного фонду через “єдине вікно” 278571 громадянин, що на 22084 або на 9% більше, ніж за  І півріччя 2016 року.

В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За І півріччя 2017 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло      1267 звернень громадян, що на 1292 або на 50 % звернень менше, ніж за                      І півріччя 2016 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснень діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 73, Луганської області – 75, АР Крим – 5 та стосовно інших питань.Терміни підготовки відповідей до 15 днів витримані.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За І півріччя 2017 року надано 19395 консультацій, в тому числі в головному управлінні – 1950 консультацій та роз’яснень діючого законодавства, з них  266 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядалося на колегії головного управління 03.02.2017 року.

Відповідно до окремого графіку тематичних перевірок стану роботи із зверненнями громадян за  І півріччя 2017 року  в 7 управліннях Пенсійного фонду України в районах Харківської області проведено тематичні  перевірки стану організації роботи із зверненнями громадян, а саме  Красноградського об’єднаного управління, Чугуївського об’єднаного управління, Дергачівського об’єднаного управління Харківської області, Богодухівського об’єднаного управління Харківської області, Ізюмського об’єднаного управління Харківської області, Холодногірського та  Індустріального району м.Харкова.

Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

 

background Layer 1