Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Харіквській області за 9 місяців 2017 року

Підсумки 9 місяців 2017 року виявляють зменшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.

За 9 місяців 2017 року надійшло 14655 звернень громадян, що на 4676 або на 24 % менше, ніж за 9 місяців 2016 року.

З них:

4740 письмових звернень або на 19 % менше, ніж за 9 місяців 2016 року,

8158 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників або на 20 % менше, ніж за 9 місяців 2016 року,

1757 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр” або на 46% менше, ніж за 9 місяців 2016 року.

За підсумками 9 місяців 2017 року на виконанні знаходиться 339 звернень без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій зменшилось на 464 звернення або на 49 %, і склало 738.

Кількість повторних звернень порівняно з минулим роком зменшилось по області на 20 % (з 117 до 94).

Всього по області за  9 місяців 2017 року  зафіксовано 9 колективних звернень та 5 дублетних звернень.

У зверненнях громадян порушено 14655 різних питань. З них – 4024 або 27% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 2703 або 18 % питань, щодо підвищення розміру пенсії – 1779 або 12 %, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 807 або 6 %, виплата допомоги на поховання – 252 або 1 % та стосовно інших питань.

 За 9 місяців 2017 року до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення:

  • інваліди – 1275 або 9 % (у тому числі до головного управління – 327 або 7%), з них:

– інвалідів війни                    – 23 або 2 % ( у т.ч. до ГУ- 11);

– інвалідів ЧАЕС                  –  539 або 42 % ( у т.ч.до ГУ- 97 (30 %);

– інвалідів інших категорій  – 713 або 56 % ( у т.ч. в ГУ-219 (67 %);

  • учасників війни та бойових дій –   144 або1 % ( у т.ч. в ГУ- 67 (1 %);
  • матерів-героїнь        – 11   (у т.ч в ГУ- 1);
  • дітей війни – 330 або 2 % ( у т.ч. в ГУ- 86)

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників  управлінь Фонду.

За 9 місяців 2017 року керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах 8158 громадян, з них – 1651 на виїзних прийомах.

В 15 управліннях Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 39 приймалень, які працюють за принципом “єдиного вікна”. За   9 місяців  2017 року в органи Пенсійного фонду через “єдине вікно” звернулись 447379 громадян, що на 41837 або на 9 % більше, ніж за  9 місяців 2016 року.

В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 9 місяців 2017 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 1757 звернень громадян, що на 1484 або на 46 % звернень менше, ніж за                      9 місяців 2016 року. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 123, Луганської області – 126, АР Крим – 5 та стосовно інших питань. Терміни підготовки відповідей до 15 днів витримані.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За 9 місяців 2017 року надано 29091 консультацію, в тому числі в головному управлінні – 2627 консультацій та роз’яснень діючого законодавства, з них  342 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядалося на колегії головного управління 03.02.2017 року.

Відповідно до окремого графіку тематичних перевірок стану роботи із зверненнями громадян за 9 місяців 2017 року в 9 управліннях Пенсійного фонду України в районах Харківської області проведено тематичні  перевірки стану організації роботи із зверненнями громадян, а саме  Красноградського об’єднаного управління, Чугуївського об’єднаного управління, Дергачівського об’єднаного управління Харківської області, Богодухівського об’єднаного управління Харківської області, Ізюмського об’єднаного управління Харківської області, Валківського об’єднаного управління Харківської області, Лозівського об’єднаного управління Харківської області, Холодногірського та  Індустріального районів м.Харкова.

Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1