Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного та підвідомчих управлінь Пенсійного фонду України в Харківській області за 2017 рік

Підсумки  2017 року виявляють збільшення кількості звернень громадян, що надійшли до органів Пенсійного фонду України в Харківській області.

За  2017 рік надійшло 31559 звернень громадян, що на 4816 або на 18 % більше, ніж за  2016 рік.

З них:

8720 письмових звернень або на 20 % більше, ніж за  2016 рік,

16633 усних звернень громадян, отриманих на особистих прийомах керівників, або на 10 % більше, ніж за  2016 рік,

6206 звернень, які надійшли через “Урядовий контактний центр” або на 56% більше, ніж за  2016 рік.

За підсумками  2017 року на виконанні знаходиться 984 звернення без порушення терміну. В деяких випадках направлено додаткові запити в різні організації та установи для отримання інформації та підготовки остаточної відповіді.

Порівняно з попереднім роком надходження листів з вищих органів влади та інших організацій збільшилось на 90 звернень або на 6%, і склало 1553.

Кількість повторних звернень порівняно з минулим роком збільшилось по області на 1% (з 153 до 155).

Всього по області за   2017 рік  зафіксовано 14 колективних звернень та 8 дублетних звернень.

У зверненнях громадян порушено 31559 різних питань. З них – 10088 або 32% питань стосувалися призначення та перегляду розміру пенсій, щодо роз`яснення діючого пенсійного законодавства – 5877 або 19% питань, щодо підвищення розміру пенсії – 4799 або 15%, стосовно отримання пенсії за фактичним місцем проживання (вимушені переселенці)– 1144 або 4%, виплата допомоги на поховання – 360 або 1% та стосовно інших питань.

       За  2017 рік до органів Пенсійного фонду Харківської області звернулися з найбільш вразливих верств населення :

  • інваліди – 2689 або 8 % (у тому числі до головного управління – 1138 або 9%), з них:

– інвалідів війни                    – 46 або 2 % ( у т.ч. до ГУ- 26 (2%));

– інвалідів ЧАЕС                  –  875 або 33 % ( у т.ч.до ГУ- 182 (16%);

– інвалідів інших категорій  – 1768 або 65 % ( у т.ч. в ГУ-930 (82 %);

  • учасників війни та бойових дій –   300 або1 % ( у т.ч. в ГУ- 181 (1%);
  • матерів-героїнь21   (у т.ч в ГУ- 6);
  • дітей війни                         – 800 або 2 % ( у т.ч. в ГУ- 386 (3%)

Особистий прийом громадян здійснюється начальником головного управління та його заступниками згідно встановленого графіку.

Особистий прийом керівників проводиться із залученням працівників структурних підрозділів головного управління та уповноважених працівників  управлінь Фонду.

За  2017 рік керівним складом  органів Фонду Харківщини прийнято на особистих прийомах 16663 громадян, з них – 5574 на виїзних прийомах.

В 16 управліннях Пенсійного фонду України м. Харкова та Харківської області діють 39 приймалень, які працюють за принципом “єдиного вікна”. За     2017 рік в органи Пенсійного фонду через “єдине вікно” звернулось 710685 громадян, що на 142918 або на 25 % більше, ніж за  2016 рік.

В зазначених приймальнях проводиться щоденний прийом громадян, де надаються консультації по питанням, які стосуються діяльності Пенсійного фонду України, а саме пенсійного забезпечення громадян та інші. В приймальнях можна ознайомитися з окремими положеннями нормативно-правових документів щодо пенсійного законодавства.

За 2017 рік до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 6206 звернень громадян, що на 2238 або на 56 % звернень більше, ніж за  2016 рік. Звернення стосувалися питань перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплаті пенсій, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, стосовно переведення та поновлення пенсій громадянам, які тимчасово переїхали до Харківської області з Донецької області – 180, Луганської області – 178, АР Крим – 5 та стосовно інших питань.

В усіх управліннях області діють телефони “гарячої лінії”. За  2017 рік надано 104447 консультацій, в тому числі в головному управлінні – 5609 консультацій та роз’яснень діючого законодавства, з них  532 консультації надано щодо питань згідно Закону України “Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб”.

За  2017 рік до головного управління надійшло 254 звернення через Веб-портал Пенсійного фонду України.

Питання про роботу органів Пенсійного фонду України в Харківській області щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України “Про звернення громадян” розглядалось на колегії головного управління 03.02.2017 року.

Відповідно до окремого графіку тематичних перевірок стану роботи із зверненнями громадян за   2017 рік  в 9 управліннях Пенсійного фонду України в районах Харківської області проведено тематичні  перевірки стану організації роботи із зверненнями громадян, а саме  Красноградського об’єднаного управління, Чугуївського об’єднаного управління, Дергачівського об’єднаного управління Харківської області, Богодухівського об’єднаного управління Харківської області, Ізюмського об’єднаного управління Харківської області, Валківського об’єднаного управління Харківської області, Лозівського об’єднаного управління Харківської області, Холодногірського та  Індустріального району м. Харкова.

Щоквартально готується звіт про кількість та динаміку надходжень звернень громадян до органів Пенсійного фонду Харківщини.

Питання організації роботи із зверненнями громадян знаходяться на постійному контролі керівництва головного управління.

background Layer 1