Пропустити навігацію

Аналітична записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Харіківській області за 9 місяців 2023 року

Одним з першочергових завдань у роботі управлінь обслуговування громадян головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області є покращення якості обслуговування громадян та надання послуг.

В головному управлінні Пенсійного фонду України в Харківській області створено 20 сервісних центрів, які розміщені в 37 приміщеннях.

Станом на 01.10.2023 року на території Харківської області частково працює відділ обслуговування громадян №13 (сервісний центр): в 2 приміщеннях не здійснюється прийом громадян –Куп’янський, Дворічанський райони.

За 9 місяців 2023 року спеціалістами управління обслуговування громадян було прийнято 473,9 тис. громадян, що на 127,6 тис. осіб більше в порівнянні з відповідним періодом минулого року (346,3 тис. осіб). Також, збільшилась кількість наданих сервісними центрами послуг, а саме за 9 місяців 2023 року надано 555,3 тис. послуг проти 431,3 тис. послуг за відповідний період минулого року.

Пріоритетом в роботі сервісних центрів залишається  турбота про людей похилого віку та наближення пенсійних послуг до жителів області.

Прийом громадян на віддалених робочих місцях здійснюється спеціалістами сервісних центрів в приміщеннях об’єднаних територіальних громад згідно з затвердженими графіками та укладеними угодами про співпрацю.

Головним управлінням в Харківській області на 2023 рік укладено 39 графіків проведення виїзних прийомів, в яких створено 49 віддалених робочих місць. За  9 місяців 2023 року було заплановано 453 виїзних прийоми до територіальних громад. Незважаючи на ведення активних бойових дій на території Харківської області  спеціалістами управління проведено 489 виїзних прийомів, на яких прийнято 9054 особи.

Також, спеціалістами та керівниками сервісних центрів здійснюються виїзди  до маломобільних верств населення для надання послуг за місцем проживання особам з обмеженими фізичними можливостями, особам з інвалідністю по зору та особам, яким виповнилося 80 і більше років (за їх викликом), та які не можуть особисто звернутись до органів Пенсійного фонду України. За 9 місяців 2023 року було здійснено 1299 виїздів та прийнято 1349 громадян.

Станом на 01.10.2023 спеціалістами управління обслуговування громадян зареєстровано 388,8 тис. користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. За звітний період прийнято 2,2 тис. заяв на реєстрацію користувачів вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України, що на 2,1 тис. користувачів менше, ніж за 9 місяців 2022 року (4,3 тис. користувачів). З них активовано 1,2 тис. користувачів або 54,5% від зареєстрованих.

Найбільш активна робота по залученню осіб до користування електронними послугами Пенсійного фонду України проводиться у відділі обслуговування громадян № 1 (сервісний центр) – зареєстровано 570 осіб та у відділі обслуговування громадян № 11 (сервісний центр)  -275 осіб.

В рамках надання послуг з використанням електронного цифрового підпису на вебпорталі Пенсійного фонду України за принципом «одне відвідування» за звітній період звернулась 10 221 особа. З них за призначенням пенсії – 2 839 осіб, за перерахунком пенсії – 2 267 осіб, 153 особи подали анкету на автоматичне призначення пенсії, за призначенням житлових субсидій та пільг – 724 особи, за перерахунком субсидій та пільг  – 71 особа, щодо інших питань з приводу субсидій та пільг – 348 осіб, внесенням відомостей до ЄДАРП – 425 осіб, щодо інших страхових виплат – 26 осіб, призначення щомісячної грошової допомоги – 5 осіб,  2 193 особи надіслали анкету застрахованої особи для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб та 1 170 осіб замовили пенсійне посвідчення.

Засобами вебпорталу «Дія» за звітній період звернулося 237 осіб, з яких за призначенням пенсії – 179 осіб та за перерахунком пенсії – 58 осіб. Засобами вебпорталу «Соцгромада.Дія» за звітній період звернулося 1 059 осіб, з них за призначенням субсидій          та пільг на житлово-комунальні послуги  – 987 осіб, за перерахунком субсидій та пільг – 72 особи.

          За 9 місяців 2023 року спеціалістами управління обслуговування громадян було прийнято 37,1 тис. заяв на виготовлення паперових пенсійних посвідчень, з них  видано 30,6 тис. посвідчень та знищено 1,2 тис. посвідчень, у зв’язку з вимушеною  зміною місця проживання пенсіонерів у період ведення бойових дій.

У районах Харківської області працюють телефони «гарячої лінії», телефони гарячих ліній розміщені на сайті головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області та на сторінці головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області у мережі “Facebook”, якими можуть скористатись усі громадяни.  Протягом  9 місяців 2023 року за телефонами «гарячої лінії» було надано 63,9 тис. консультацій та роз’яснень з питань пенсійного законодавства,надання житлових субсидій та пільг, що на 3,4 тис. консультацій більше в порівнянні з відповідним періодом минулого  року (60,5 тис. консультацій).

За звітний період  надійшло 32769 звернень громадян, що на 15817 звернень  або на 193% більше, ніж за  відповідний період 2022 року.

За 9 місяців 2023 року до головного управління Пенсійного фонду України через державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 5798 звернень громадян, що на 3824 або на 194% більше, ніж за вказаний період 2022 року. Найбільша кількість звернень стосувалась роз’яснень щодо перевірки правильності застосування законодавства при призначенні, перерахунку і виплати пенсій, в тому числі за рішеннями суду, роз’яснення діючого пенсійного законодавства, індексації пенсій, призначення та  своєчасності виплати житлової субсидії або пільг в т.ч. припинення виплати та інших питань.

Також через вебпортал Пенсійного фонду України до головного управління надійшло 6962 звернення, що на 1108  або 19 % звернень більше, ніж за відповідний період 2022 року.

background Layer 1