

Після отримання коштів для виплати застрахованим особам страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою непрацездатності, на підставі заяв-розрахунків, страхувальник зобов’язаний здійснити їх виплату у визначені Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» строки.

Слід зазначити, що страхувальник має відзвітуватися про виплату коштів застрахованим особам шляхом подання повідомлення про проведення виплат за рахунок коштів Пенсійного фонду України, яке надається протягом місяця з дня проведення виплат за встановленою формою.

На сьогодні Пенсійним фондом України реалізовано можливість формування та подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам страхувальниками через електронний кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.

Звертаємо увагу, що повідомлення про виплату коштів необхідно сформувати в кабінеті страхувальника щодо усіх заяв-розрахунків, створених з першого січня 2023 року.

Відсутність інформації від страхувальника про виплати застрахованим особам протягом трьох місяців з дня здійснення фінансування є підставою для здійснення перевірки щодо використання страхувальником коштів Пенсійного фонду України.