Пропустити навігацію

Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі (станом на 31.07.2025)

ОБҐРУНТУВАННЯ

характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі
UA-2025-07-31-003418-a

 

Підстава для публікації обґрунтування: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами)).

Мета проведення закупівлі: Для забезпечення потреб головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області необхідно здійснити закупівлю бейдж (розмір вставки 81х106мм), менюхолдер А5 (розмір 210х148мм), стенд інформаційний (кишень: 8 шт.), табличка зі шрифтом Брайля (розмір: 250х250мм), табличка зі шрифтом Брайля (розмір: 600х450мм), табличка інформаційна (розмір 1210х150мм).

 

Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.

ЄДРПОУ: 14099344.

Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-07-31-003418-a.

 

Предмет закупівлі Код ДК 021:2015: 19520000-7 – Пластмасові вироби.

Код КЕКВ: 2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.

Очікувана вартість предмета закупівлі: Відповідно до тимчасової лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на ІІІ квартал 2025 року від 30.06.2025 року становить 293200,00 грн. (двісті дев`яносто три тисячі двісті  грн. 00 коп.) з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

              Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.

            Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.

          Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному розділом «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей.

 

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Найменування Товару Кількість
Менюхолдер А5 (розмір 210х148мм) 125 штук
Стенд інформаційний (кишень: 8 шт.) 80 штук
Табличка зі шрифтом Брайля (розмір: 250х250мм) 115 штук
Табличка зі шрифтом Брайля (розмір: 600х450мм) 1 штука
Табличка інформаційна (розмір 1210х150мм) 2 штуки

  

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.

background Layer 1