Пропустити навігацію

Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі (станом на 29.10.2025)

ОБҐРУНТУВАННЯ
характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в межах закупівлі UA-2025-10-29-006171-a

Підстава для публікації обґрунтування: Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”(зі змінами)).

Мета проведення закупівлі: Для забезпечення потреб головного управління Пенсійного фонду України в Харківській області необхідно здійснити закупівлю столи, Тумби, Шафи для паперів, Шафи для одягу, Стійка, Перегородка, Консоль, Приставний елемент – помічник до індивідуального столу.

 

Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області.

ЄДРПОУ: 14099344.

Вид процедури закупівлі: Відкриті торги з особливостями.

Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-10-29-006171-a.

 

Предмет закупівлі Код ДК 021:2015: 39130000-2 – Офісні меблі.

Код КЕКВ: 2210 – Предмети, матеріали, обладнання та інвентар.

Очікувана вартість предмета закупівлі: Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2025 рік від 22.09.2025 рік становить 1 596 500,00 грн. ( Один мільйон п`ятсот дев`яносто шість тисяч п`ятсот грн. 00 коп.) з ПДВ.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

              Відповідно до п.п. 1, 3 загальних положень Особливостей ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.

            Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі — послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом «Порядок проведення відкритих торгів» цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.

          Таким чином, враховуючи вартісні межі, передбачені Особливостями для даної закупівлі, є необхідність у прийнятті рішення про проведення процедури відкриті торги, у порядку, визначеному розділом «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:

Найменування  Товару                   Кількість
Стіл офісний 4 штуки
Стіл комп`ютерний 29 штук
Стіл приставний 3 штуки
Стіл офісний 85 штук
Стіл індивідуальний 1 штука
Тумба мобільна зелена 38 штук
Тумба мобільна сіра 4 штуки
Тумба мобільна (під стіл індивідуальний) 1 штука
Тумба сіра 2 штуки
Тумба ( під стіл індивідуальний) 1 штука
Тумба мобільна 85 штук
Шафа для паперів сіра 1 штука
Шафа для паперів 26 штук
Шафа для одягу зелена 12 штук
Шафа для одягу сіра 1 штука
Шафа для одягу 11 штук
Стійка-1 18 штук
Стійка-2 18 штук
Перегородка 6 штук
Консоль 2 штук
Приставний елемент-помічник до індивідуального столу 1 штука

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно – розпорядчих актів замовника.

 

 

Уповноважена особа                                                                                Вікторія ДУМІТРО                

background Layer 1