Пропустити навігацію

Про стан роботи із зверненнями громадян в головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області упродовж І кварталу 2021 року

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, реалізуючи вимоги щодо забезпечення громадянами конституційного права на звернення, здійснюється комплекс заходів методологічного та організаційного характеру, спрямованих на докорінне поліпшення роботи зі зверненнями громадян, безумовне виконання вимог законодавства.

Упродовж січня – березня 2021 року до головного управління надійшло 5226 звернень громадян, що на 2644 звернення  менше в порівняні з аналогічним періодом минулого року (темпи росту склали 66,4%). Керівним складом головного управління на особистому прийомі прийнято 2774 особи, що на 3114 осіб менше в порівнянні до  минулого року. Із пропозиціями, заявами, скаргами протягом звітного періоду звернулося 2452 особи, що на 863 звернення більше до відповідного періоду минулого року або на 54,3 %.

На кількість звернень вплинули типові (масові) звернення, яких надійшло 322, що становить 13,1 % від усіх письмових  звернень. Основна частина таких звернень від пенсіонерів з числа військовослужбовців з питання перерахунку пенсій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №103 «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб», отримання інформації з питань проведення індексації пенсій.

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 1820 звернень (34,8% загальної кількості звернень), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 561 звернення (10,7 %),  підвищення розміру пенсії – 446 звернень (8,5 %), ), індексації пенсій- 229 (4,4%), витребування довідок та копій документів – 225 звернень ( 4,3 %).

За результатами моніторингу соціального стану авторів звернень левову частку отримано від пенсіонерів – 3609 (69,0% від загальної кількості звернень – 5226), пенсіонерів з числа військовослужбовців – 941 (18,0%), держслужбовців (5,3%) та інших – 537 (10,3%).

За категоріями авторів найбільшу кількість звернень отримано від осіб з інвалідністю – 865 (16,5% від загальної кількості звернень – 5226), ветеранів військової служби – 490 (9,4%),  дітей війни – 405 (7,7%), учасників бойових дій – 128 (2,4%).

За звітний період до головного управління області надійшло 50 повторних звернень,  або 2,0 % загальної кількості. Під час розгляду звернень встановлено, що пенсії заявникам призначено відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Найбільша кількість письмових звернень надійшла через засоби поштового зв’язку. Таких звернень за січень- березень 2021 року 792, що на 33,3 % більше порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Значно зросла кількість звернень, які направлені на електронну адресу головного управління – 191, що на 103,2% більше порівняно з першим кварталом 2020 року.

Головне управління спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Упродовж січня- березня 2021 року розглянуто 586 таких звернень громадян,  що на 109,3 % більше ніж в минулому році .

Фондом області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, зокрема, надаються послуги в електронному вигляді через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. За січень – березень 2021 року через електронну адресу вебпорталу отримано та розглянуто 466 звернень громадян. Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 р. № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”(зі змінами) та для поліпшення якості надання послуг громадянам в області функціонують 16 сервісних центрів обслуговування громадян у 23 точках доступу.

Упродовж І кварталу 2021 року сервісними центрами надано 101720 послуг для 73,7 тис. осіб.

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадків повторних звернень, у щоденному режимі функціонує 24 «гарячі» телефонні лінії. Номери телефонів “гарячих” телефонних ліній оприлюднено в ЗМІ та на вебсайті головного управління.

Протягом січня- березня 2021 року на “гарячі” телефонні лінії звернулось 5629 осіб, що на 2567 осіб більше до аналогічного періоду минулого року (на 83,8% більше в порівнянні до 2020 року).

Стан роботи зі зверненнями громадян регулярно аналізується на колегії при начальнику головного управління та на виробничих нарадах. Щоквартально та щомісячно готуються аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян.

background Layer 1