Пропустити навігацію

Про стан роботи із зверненнями громадян в головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області упродовж І півріччя 2021 року.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, реалізуючи вимоги щодо забезпечення громадянами конституційного права на звернення, здійснюється комплекс заходів методологічного та організаційного характеру, спрямованих на докорінне поліпшення роботи зі зверненнями громадян, безумовне виконання вимог законодавства.

Упродовж 1 півріччя 2021 року до головного управління надійшло 12417 звернень громадян, що на 803 звернення  більше в порівняні з аналогічним періодом минулого року (темпи росту склали 106,9%). Керівним складом головного управління на особистому прийомі прийнято 6560 осіб, що на 1563 особи менше в порівнянні до  минулого року. Із пропозиціями, заявами, скаргами протягом звітного періоду звернулося 5212 осіб, що на 2108 звернень більше до відповідного періоду минулого року або на 67,9 %.

На кількість звернень вплинули типові (масові) звернення, яких надійшло 1069, що становить 20,5 % від усіх письмових  звернень. Основна частина таких звернень від пенсіонерів з числа військовослужбовців з питання перерахунку пенсій відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 №103 «Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб», отримання інформації з питань проведення індексації пенсій.

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 4070 звернень (32,8% загальної кількості звернень), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 1748 звернень (14,1 %),  підвищення розміру пенсії – 972 звернення (7,8 %), виконання рішень судів- 470 (3,8%), виплати допомоги на поховання- 465 (3,7%).

За результатами моніторингу соціального стану авторів звернень левову частку отримано від пенсіонерів – 6613 (53,3% від загальної кількості звернень – 12417),  пенсіонерів з числа військовослужбовців – 3955 (31,9%), підприємців 155 (1,2%) та інших – 1694 (13,6%).

За категоріями авторів найбільшу кількість звернень отримано від ветеранів військової служби – 3062 (24,9% від загальної кількості звернень – 12417), осіб з інвалідністю – 2017 (16,2%), дітей війни – 678 (5,5%), учасників бойових дій – 315 (2,5%).

За звітний період до головного управління області надійшло 50 повторних звернень,  або 0,9 % загальної кількості. Під час розгляду звернень встановлено, що пенсії заявникам призначено відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Найбільша кількість письмових звернень надійшла через засоби поштового зв’язку. За січень – червень 2021 року таких звернень 2014, що на 73,8 % більше порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Значно зросла кількість звернень, які направлені на електронну адресу головного управління – 431, що на 87,4 % більше порівняно з першим півріччям 2020 року.

Головне управління спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Упродовж січня- червня 2021 року надійшло 961 звернення громадян,  що на 57,3 % більше ніж в минулому році .

Фондом області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, зокрема, надаються послуги в електронному вигляді через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. За січень – червень 2021 року через вебпортал отримано 819 звернень громадян.Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 р. № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”(зі змінами) та для поліпшення якості надання послуг громадянам в області функціонують 16 сервісних центрів обслуговування громадян у 23 точках доступу.

Упродовж 1 півріччя 2021 року сервісними центрами надано 199276 послуг для 143,9 тис. осіб.

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадків повторних звернень, у щоденному режимі функціонує 24 «гарячі» телефонні лінії. Номери телефонів “гарячих” телефонних ліній оприлюднено в ЗМІ та на вебсайті головного управління.

Протягом січня- червня 2021 року на “гарячі” телефонні лінії звернулось 9069 осіб, що на 5767 осіб менше до аналогічного періоду минулого року (61,1% в порівнянні до 2020 року).

Стан роботи зі зверненнями громадян регулярно аналізується на колегії при начальнику головного управління та на виробничих нарадах. Щоквартально та щомісячно готуються аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян.

 

 

background Layer 1