Пропустити навігацію

Про стан роботи із зверненнями громадян в головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області упродовж 9 місяців 2021 року.

Головним управлінням Пенсійного фонду України в Хмельницькій області, реалізуючи вимоги щодо забезпечення громадянами конституційного права на звернення, здійснюється комплекс заходів методологічного та організаційного характеру, спрямованих на докорінне поліпшення роботи зі зверненнями громадян, безумовне виконання вимог законодавства.

Упродовж 9 місяців 2021 року до головного управління надійшло 20864 звернення громадян, що на 7746 звернень  більше в порівняні з аналогічним періодом минулого року (темпи росту склали 159,0%). Керівним складом головного управління на особистому прийомі прийнято 10844 особи, що на 2721 особи більше в порівнянні до  минулого року. Із пропозиціями, заявами, скаргами протягом звітного періоду звернулося 8803 особи, що на 4195 звернень більше до відповідного періоду минулого року або на 91,0 %.

На кількість звернень вплинули типові (масові) звернення, яких надійшло 3099, що становить 35,2 % від усіх письмових  звернень. Основна частина таких звернень від пенсіонерів з числа військовослужбовців з питання перерахунку пенсій відповідно до оновлених довідок про розмір грошового забезпечення на виконання рішень суду.

У своїх зверненнях громадяни, в тому числі й на особистих прийомах, найчастіше порушували питання щодо правильності призначення та перерахунку пенсій – 7181 звернення (34,4% загальної кількості звернень), роз’яснення діючого пенсійного законодавства – 3310 звернень (15,9 %),  підвищення розміру пенсії – 1268 звернень (6,1 %), виконання рішень судів- 951 (4,5%), виплати допомоги на поховання- 692 (3,3%).

За результатами моніторингу соціального стану авторів звернень левову частку отримано від пенсіонерів – 10842 (52,0% від загальної кількості звернень – 20864),  пенсіонерів з числа військовослужбовців – 7632 (36,6%), підприємців 166 (0,8%) та інших – 2224 (10,6%).

За категоріями авторів найбільшу кількість звернень отримано від ветеранів військової служби – 6085 (29,2% від загальної кількості звернень – 20864), осіб з інвалідністю – 3172 (15,2%), дітей війни – 1075 (5,1%), учасників бойових дій – 496 (2,4%).

         За звітний період до головного управління області надійшло 98 повторних звернень,  або 0,5 % загальної кількості. Під час розгляду звернень встановлено, що пенсії заявникам призначено відповідно до вимог чинного законодавства, про що їх неодноразово було повідомлено.

Найбільша кількість письмових звернень надійшла через засоби поштового зв’язку. За січень – вересень 2021 року таких звернень 3792, що на 112,0 % більше порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Значно зросла кількість звернень, які направлені на електронну адресу головного управління – 596, що на 80,1 % більше порівняно з аналогічним періодом 2020 року.

Головне управління спрямовує свою діяльність на забезпечення оперативного розгляду звернень, що надійшли з державної установи «Урядовий контактний центр» та вживають заходів для вирішення порушених у них питань і задоволення законних прав та інтересів заявників. Упродовж січня- вересня 2021 року надійшло 1205 звернень громадян,  що на 46,2 % більше ніж в минулому році .

Фондом області забезпечуються умови щодо розширеного доступу застрахованих осіб та пенсіонерів до їх персональних даних та відомостей накопичених в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, зокрема, надаються послуги в електронному вигляді через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. За січень – вересень 2021 року через вебпортал отримано 1155 звернень громадян. Удосконалення системи надання послуг в електронному вигляді продовжуватиметься на постійній основі.

Відповідно до постанови правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 р. № 13-1 “Про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України”(зі змінами) та для поліпшення якості надання послуг громадянам в області функціонують 16 сервісних центрів обслуговування громадян у 23 точках доступу.

Упродовж 9 місяців 2021 року сервісними центрами надано 306,5тис. послуг для 214,5 тис. осіб.

З метою зменшення кількості звернень громадян та запобігання випадків повторних звернень, у щоденному режимі працювало 24 «гарячі» телефонні лінії, а з вересня запроваджено безкоштовну багатоканальну «гарячу» телефонну лінію. Номер “гарячої” телефонної лінії оприлюднено в усіх сервісних центрах обслуговування громадян, ЗМІ та на вебсайті головного управління.

Загалом упродовж 9 місяців 2021 року послугами “гарячих” телефонних ліній скористались 11573 особи, що на 9218 осіб менше до аналогічного періоду минулого року (55,7% в порівнянні до 2020 року).

Стан роботи зі зверненнями громадян регулярно аналізується на колегії при начальнику головного управління та на виробничих нарадах. Щоквартально та щомісячно готуються аналітичні довідки про стан роботи із зверненнями громадян.

 

background Layer 1