Відбулась підсумкова нарада за результатами роботи 2024 року в головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
11 лютого 2025 року відбулась підсумкова нарада за результатами роботи 2024 року під керівництвом в.о. начальника головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області Марії Квятківської за участі заступника Голови правління Пенсійного фонду України Тетяни Король, керівного складу головного управління.
В своєму виступі М. Квятківська наголосила, що попри усі виклики та події 2024 року, колектив головного управління в межах наданих повноважень забезпечив реалізацію державної соціальної політики, основним підсумком якої є своєчасне фінансування пенсійних, страхових виплат, житлових субсидій, пільг та інших державних виплат, на які за рік спрямовано 25,6 млрд. грн., що на 2,8 млрд. грн. більше 2023 року. Найбільше із загальної суми – 22,9 млрд. грн, або 89,4%, спрямовано на виплату пенсій.
2024 рік зафіксував позитивну динаміку кількості платників єдиного соціального внеску, загальна чисельність яких збільшилась на 2268 і на 01.01.2025 року склала 98969.
До бюджету Пенсійного фонду України в області залучено 12,5 млрд. грн., що на 1,1 млрд. грн., або 110,2% більше обсягів 2023 року.
Упродовж 2024 року здійснено комплекс заходів щодо дотримання суб’єктами господарювання норм законодавства з пенсійного та соціального страхування, цільового використання страхових коштів, захисту прав застрахованих осіб. У підсумку проведено 8221 різноплановий контрольний захід. За результатами усіх проведених заходів виявлено фінансових порушень на суму 1,9 млн гривень. В тому числі щодо 434 одержувачів виплат, недоплачені суми збору при реєстрації 22 авто, неправомірно виплачено кошти по 527 листах непрацездатності та 116 листків непрацездатності, які необгрунтовано видані. Згідно законодавства нараховано 12,7 тис. грн. пені та фінансових санкцій на 276 тис. грн. За трьома напрямками порушень кошти відшкодовано стовідсотково, лише з порушень використання страхових коштів відшкодовано 794,4 тис. грн. або 98 % від виявлених.
Поряд з фінансово-економічними результатами діяльності головного управління надзвичайно важливим є забезпечення реалізації прав громадян на законодавчо передбачені послуги: з урахуванням щоденного функціонування 22 сервісних центрів обслуговування громадян, 62 віддалених робочих місць, використання електронних сервісів – вебпорталу Пенсійного фонду України, Порталу Дія, Соцгромада та Соцгромада Дія, багатоканальної «гарячої» лінії головного управління в підсистемі «Звернення» ІКІС ПФУ зареєстровано 581,8 тис звернень/послуг громадян, з яких більше 63 % отримано через сервісні центри, майже 31% – через електронні сервіси та 5,5% – через багатоканальну «гарячу» телефонну лінію.
Забезпечено роботу щодо розгляду письмових звернень громадян, запитів на публічну інформацію, адвокатських запитів, яких за 2024 рік отримано та опрацьовано 25 286, що на 5 767 звернень менше у порівнянні до 2023 року.
В 2024 році статус пенсіонера отримали 17,3 тис мешканців області, перераховано пенсій 34,8 тис одержувачам, 36,6 тис субсидіантам призначено/перераховано житлові субсидії, 20,7 тис призначено/перераховано пільги з оплати житлово-комунальних послуг.
Майже 600 тисяч мешканців області охоплено різноплановими інформаційно-роз’яснювальними, просвітницькими заходами, 60 % яких отримують інформацію через інтернет ресурси, 26% – через друковані видання, та 3% – під час публічних заходів.
До обговорення результатів роботи долучились керівники структурних підрозділів. Із словами вдячності за роботу та завданнями на 2025 рік до колективу звернулась заступник Голови правління Пенсійного фонду України Тетяна Король.