Забезпечення збереження документів та організація їх упорядкування є одним з основних напрямків нашої роботи — Олександр Крупа
Сьогодні, 25 травня, начальник головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області Олександр КРУПА взяв участь у розширеному засіданні колегії Хмельницької облдержадміністрації.
Одним з питань що були розглянуті на колегії, стало питання про забезпечення збереженності документів в органах виконавчої влади і місцевого самоврядування Хмельницької області.
Олександр КРУПА зазначив, що забезпечення збереження документів та організація упорядкування їх в головному управлінні Пенсійного фонду України в Хмельницькій області є одним з основних напрямків роботи.
На виконання заходів відповідно до Алгоритму дій було сформовано пенсійні архіви по 2017 рік.
Мережа архівних приміщень головного управління в області розміщена на 86 площадках/приміщеннях, загальною площею 1961,3 квадратних метрів. Приміщення архівосховищ відповідають всім необхідним вимогам для безпечного зберігання.
Станом на 01.01.2021 в архівному фонді головного управління зберігається 1 083 805 справ.
Упродовж 2017-2020 років на розгляд до головного управління надійшло понад 14 тисяч звернень громадян, що стосувались їх пенсійного забезпечення. Для надання детальних та об’єктивних відповідей заявникам були використані архівні пенсійні справи.
В 2020 році розпочата робота з переведення в електронну форму документування управлінської діяльності головного управління в підсистемі ІКІС ПФУ «Документообіг». Формування електронних справ здійснюється централізовано в системі електронного документообігу управління відповідно до номенклатури справ.