Пропустити навігацію

Анкетування населення щодо якості обслуговування громадян органами Фонду Київщини

  Slajd1 - Анкетування населення щодо якості обслуговування громадян органами Фонду КиївщиниЗ метою удосконалення прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України Київської області, у 14 громадських приймальнях, що працюють за принципом «єдиного вікна», регулярно проводяться соціологічні опитування відвідувачів громадських приймалень.

  Так, за І квартал 2019 року опитано 557 пенсіонерів, що на 66 % більше в порівнянні з І кварталом 2018 року – 190 опитаних. Таке зростання кількості опитаних є результатом проведення тижня соціологічного опитування.

  Із всіх опитаних: 34 % звертались з поданням заяви на призначення чи перерахунок пенсії, 30 % – за роз’ясненнями щодо змін у пенсійному законодавстві, 36 % – з іншими питаннями (зміна місця проживання, повідомлення про факт працевлаштування, зміна способу виплати тощо).

  Із зазначених питань: 81 % громадян вистачило одного звернення, 11 % – довелось звертатись декілька разів.

  93 % – відповідями та роз’ясненнями цілком задоволені. 87 % опитаних повністю задоволені умовами прийому.

  Із числа опитаних 74 % майже не очікували прийому, 16 % деякий час очікували на прийом.

 Slajd2 - Анкетування населення щодо якості обслуговування громадян органами Фонду Київщини

background Layer 1