Підсумки роботи управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за 2019 рік
Сьогодні підвели підсумки роботи управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за 2019 рік.
Нарада розпочалась з наставницьких слів начальника Головного управління Пенсійного фонду у Київській області Василя Фатхутдінова: «Лише злагоджена співпраця структурних підрозділів Головного управління призводить до високих результатів в роботі, а патріотизм та самовіддача повинні бути супутниками кожного державного службовця».
Доповідаючи заступник начальника Головного управління Галина Колошмай зупинилась на основних аспектах в роботі підрозділів з обслуговування громадян, що потребують доопрацювання. Зокрема, увага була прикута до впровадження нових форм та методів у роботі на основі обміну досвідом колег області.
Київська область знаходиться серед тих регіонів України, що отримують найбільшу кількість звернень, тому розкриваючи дане питання начальник управління обслуговування громадян Ілона Панова зупинилась на механізмі опрацювання звернень, задля своєчасного надання відповіді запитувачу.
«Питання пенсійного забезпечення на вістрі сьогодення й своєчасне донесення змін в пенсійному законодавстві та роз’яснення діючих норм, – є запорукою обізнаності громадян» – зазначила начальник відділу організаційно-інформаційної роботи Юлія Бордусь під час свого виступу.
Нарада пройшла в конструктивному руслі та окреслено ряд завдань, задля їх подальшої реалізації.