Пропустити навігацію

Києво-Святошинський сервісний центр Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області змінив юридичну адресу

3 1 1024x683 - Києво-Святошинський сервісний центр Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області змінив юридичну адресуОдним із пріоритетів діяльності органів Фонду в області є створення належних умов для обслуговування громадян та покращення якості надання послуг. Майже всі приміщення Пенсійного фонду Київщини приведені до Стандартів обслуговування громадян, що запровадив Пенсійний фонд України.

І вже сьогодні у новому приміщенні здійснюють прийом фахівці Києво-Святошинського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.

Відтепер, прийом понад 50 тис. громадян, що перебувають на обліку у зазначеному сервісному центрі, здійснюється за адресою: с. Софіївська Борщагівка, вул. Боголюбова, 13 а. 

В громадській приймальні прийом здійснюють 10 кваліфікованих працівників Фонду, робочі місця яких обладнано з використанням сучасного технологічного та інформаційного забезпечення, встановлено систему відео спостереження.

Окрім того, у приймальні наявна електронна черга, що  чітко впорядковує процес обслуговування громадян та забезпечує його оперативність.

Також приміщення облаштовано належними умовами для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Мешканці можуть отримувати послуги у комфортних умовах, впродовж всього дня, адже сервісний центр працює без обідньої перерви.

На жаль, в умовах карантину громадські приймальні працюють в обмеженому доступі. Обслуговування громадян здійснюється перед вхідними дверима сервісних центрів.

«Звичайно, закликаємо громадян залишатись вдома і без нагальної потреби не йти до Пенсійного фонду, а скористатись дистанційними послугами, зокрема, вебпорталом ПФУ» – наголошує Василь Фатхутдінов – начальник Головного управління ПФУ у Київській області.

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна отримати майже весь спектр послуг, серед яких і можливість отримати довідки про перебування на обліку, про розмір заробітної плати/пенсії та інші.

Доступність будівель, інклюзія, комфортні умови для відвідувачів, удосконалення дистанційних форм обслуговування громадян – це ті пріоритети, над якими працівники Фонду працюватимуть і надалі.

Слід зазначити, що вже в цьому році покращені умови прийому в Сквирському відділі обслуговування громадян (вул. Богачевського, 18), Білоцерківських відділах обслуговування громадян № 2 та № 3 (бул. Олександрійський, 106 та вул. Леваневського, 34 відповідно), Іванківському відділі обслуговування громадян (вул. Зоряна, 11в) та в Броварському відділі обслуговування громадян (бул. Незалежності, 11).

Також, нагадуємо жителям Києво-Святошинського району, що в після карантинний період відновлять свою роботу віддалені робочі місця в м. Боярка, смт Чабани, с. Білогородка, с. Дмитрівка та с. Горенка, де фахівці Фонду, за визначеним графіком, вестимуть повноцінний прийом.

8 225x300 - Києво-Святошинський сервісний центр Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області змінив юридичну адресу1 1 300x200 - Києво-Святошинський сервісний центр Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області змінив юридичну адресу2 1 300x200 - Києво-Святошинський сервісний центр Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області змінив юридичну адресу6 1024x683 - Києво-Святошинський сервісний центр Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області змінив юридичну адресу5 1024x683 - Києво-Святошинський сервісний центр Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області змінив юридичну адресу

background Layer 1