Пропустити навігацію

Нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за підсумками роботи 2020 року!

Сьогодні відбулась нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за підсумками роботи 2020 року.

В ході наради головуюча Галина Колошмай – заступник начальника Головного управління, зосередила увагу присутніх на дотриманні карантинних вимог під час ведення прийому громадян.

Під час своєї доповіді начальник управління обслуговування громадян Наталя Андрусенко детально зупинилась на опрацюванні фахівцями звернень громадян, яких за 2020 рік надійшло понад 28 тисяч. Також зазначила, що за первинним призначенням пенсій звернулось майже 18 тисяч громадян, за перерахунком – понад 45 тисяч.

Особливий рік – рік карантину. Проте Пенсійний фонд України ні на мить не припинив своєї діяльності та являється чи не єдиною структурою, яка продовжила працювати й приймати, з дотриманням карантинних обмежень, усіх громадян, що звертались на прийом. Так як і завжди сервісні центри працювали та працюють без обідньої перерви до 17:00 год., а у великих районних центрах до 19:00 год. Але, якщо настала година закриття, громадяни, які очікували своєї черги, в обов’язковому порядку приймаються та вирішують свої нагальні питання. 

Карантинні обмеження не стали завадою в проведенні ремонтних робіт окремих сервісних центрів. Зокрема, в 2020 році проведені ремонти в 13 сервісних центрах області. А Києво-Святошинський відділ обслуговування громадян передислокувався в нове власне приміщення, таким чином звільнивши приміщення дитячого садочку в м. Вишневе, де перебував раніше.

Галина Володимирівна, продовжуючи нараду, наголосила на проведенні широкої інформаційно-роз’яснювальної роботи, зокрема, щодо онлайн сервісів Пенсійного фонду України, адже дана тематика вкрай актуальна в період карантину. Додаючи, начальник відділу організаційно-інформаційної роботи Юлія Бордусь надала статистичну інформацію щодо проведення інформаційних заходів фахівцями Головного управління та зауважила, що Пенсійний фонд має безліч інформаційних приводів, які необхідно доносити громадянам, адже від їхньої поінформованості та обізнаності в актуальних пенсійних питаннях залежить безпосередньо й якість проведення прийому.

Галина Володимирівна відмітила професіоналізм кожного керівника сервісного центру, подякувала кожному за якісне виконання своїх посадових обов’язків, за самовіддачу та служіння на благо наших громадян. Сьогодні відзначили одного із кращих керівників – Тетяну Бугай – начальника відділу обслуговування громадян № 14, вручивши їй подяку Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за сумлінну працю, високий професіоналізм та особистий внесок у виконання завдань, покладених на органи Пенсійного фонду України. Щирі вітання Тетяні Олексіївні та побажання невтомної праці, позитивного настрою та кар’єрного зросту!

2 1 - Нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за підсумками роботи 2020 року!3 - Нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за підсумками роботи 2020 року!1 1 - Нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за підсумками роботи 2020 року!4 - Нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за підсумками роботи 2020 року!

 

background Layer 1