Пропустити навігацію

Поліпшення якості обслуговування громадян!

З метою поліпшення якості обслуговування громадян, мобільності, скорочення часових та інших витрат, пов’язаних із отриманням адміністративних послуг у сфері пенсійного забезпечення,  20.01.2021 відділ обслуговування громадян №8 спільно з Калинівською об’єднаною територіальною громадою відновили прийом громадян на віддаленому робочому місці в приміщенні центру надання адміністративних послуг.

На прийом до спеціалістів відділу звернулося 28 осіб з питань: проведення перерахунку пенсії, отримання консультації для подання документів на призначення пенсії, перегляд страхового стажу, надання роз’яснень щодо розміру пенсії, надання консультації про можливості користування онлайн – сервісами Пенсійного фонду.

Відтепер, щомісяця, в першу та третю середу з 9.00 до 13.00 фахівці Пенсійного фонду чекають на відвідувачів.

1 zobrazhennya viber 2021 01 21 14 51 43 - Поліпшення якості обслуговування громадян!

2 zobrazhennya viber 2021 01 21 14 51 46 - Поліпшення якості обслуговування громадян!

background Layer 1