Пропустити навігацію

Рекомендації до чергового етапу електронного декларування!

Відповідно до статті 45 Закону України ,,Про запобігання корупції” (далі – Закон) державні службовці та інші суб’єкти декларування зобов’язані до 1 квітня 2021 року подати декларацію шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції за формою, яка визначена Національним агентством.

На виконання вимог Закону суб’єктам декларування при заповненні декларацій необхідно зазначити відомості про свій унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР) та вказати відповідні номери членів сім’ї.

Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі міститься на біометричних документах – паспорті громадянина України у вигляді ID картки, або закордонного паспорту (дата видачі не раніше 2015 року).

Близькі особи – члени сім’ї суб’єкта, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб’єкта”.

Члени сім’ї:

а) особа, яка перебуває у шлюбі із суб’єктом, та діти зазначеного суб’єкта до досягнення ними повноліття – незалежно від спільного проживання із суб’єктом;

б) будь-які особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом, мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі”.

 

З метою завчасного проведення електронного декларування просимо Вас виконати такі дії:

  1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у Вашому персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).

Звертаємо увагу! Для зміни електронної поштової скриньки у Вашому персональному кабінеті Реєстру не потрібно отримувати новий ЕЦП.

  1. Перевірити термін дії та працездатність Вашого ЕЦП для роботи з Реєстром.

У разі виникнення проблем технічного характеру Ви можете звернутись до служби технічної підтримки за тел.: +38(044)200-06-94 або адресою електронної пошти support@nazk.gov.ua, при цьому:

  • направляйте електронний лист з Вашої персональної електронної поштової скриньки, яка зазначена при реєстрації;
  • у темі листа зазначайте суть Вашого питання;

у листі необхідно зазначити Ваші П.І.Б., реєстраційний номер облікової картки платника податків (ІПН) та викласти суть питання, за необхідності до листа додати скріншоти (зображення екрана) з Вашою помилкою.

  1. 3. Отримати довідку про доходи.

Поширенні запитання при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (Реєстр)

  1. Якщо Ви змінили Ваш електронний цифровий підпис (ЕЦП), будь ласка, скористайтесь кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ» та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.
  2. Якщо Ви отримали новий ЕЦП та під час входу у персональний кабінет виникла помилка «Така поштова адреса не існує або вже зайнята», будь ласка, скористайтеся кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ» та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.
  3. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (спробуйте пізніше), будь ласка, перед повторним входом натисніть комбінацію клавіш Ctrl+F5 на клавіатурі.
  4. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (невірний пароль чи ключ пошкоджений (24)), будь ласка, отримайте новий ЕЦП, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya, та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.
  5. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не знайдено (51)), будь ласка, переконайтесь у правильності вибору АЦСК, який Вам видав ЕЦП, у полі АЦСК та повторно здійсніть вхід до Реєстру.
  6. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка особистого ключа (сертифікат не чинний за строком дії або закінчився строк дії відповідного особистого ключа (52)), будь ласка, отримайте новий ЕЦП, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya, та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі.
  7. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при зчитуванні особистого ключа (Виникла помилка при передачі запиту на сервер ЦСК за протоколом HTTP (5), будь ласка, вимкніть розширення Вашого браузера та змініть налаштування антивірусного програмного забезпечення для забезпечення можливості передачі запитів за протоколом HTTP (5).
  8. Якщо при вході у персональний кабінет виникла помилка при автентифікації користувача (Помилка. Ви не підтвердили email), необхідно увійти до Вашої поштової скриньки, вказаної під час першої авторизації, відкрити лист «Підтвердження реєстрації | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» та перейти за наведеним у листі посиланням. У разі, якщо Ви не знаходите лист у папці «Вхідні» Вашої поштової скриньки, перевірте папку «Спам».
  9. Якщо при заповненні електронних документів Ви не можете перейти з першого до наступного розділу, будь ласка, скористайтеся останньою версією браузера Google Chrome.
  10. Якщо при заповненні електронних документів у Вас не завантажується розділ або не зберігаються зміни у розділі, будь ласка, видаліть цей розділ за допомогою кнопки «видалити дані цього кроку» та заповніть його з початку.
  11. Якщо у Вас невірно зазначено ПІБ або ІПН у вкладці «Мій профіль»персонального кабінету, будь ласка, отримайте новий ЕЦП з вірно внесеними даними, звернувшись в будь-який АЦСК https://nazk.gov.ua/do-vidoma-subyektiv-deklaruvannya, та виконайте зміну Вашого ЕЦП у Реєстрі, скориставшись кнопкою «Я загубив/змінив свій приватний ключ».
  12. Якщо при заповненні електронних документів Ви не знаєте як вказати серію та номер свідоцтва про народження дитини, будь ласка, вкажіть серію та номер свідоцтва про народження у форматі «1-АА123456» без пробілу в полі «Податковий номер».
  13. Якщо при заповненні електронних документів Ви виявляєте помилку у кроках 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 «Зазначте право на цей об’єкт», будь ласка, заповніть розділ «ПРАВА НА ЦЕЙ ОБ’ЄКТ», натисніть копку «Додати» та натисніть кнопку «Зберегти об’єкт».
  14. Якщо Ви не знаєте чи подано Вашу декларацію,  будь ласка, перевірте її наявність у публічній частині за посиланням https://public.nazk.gov.ua, переконайтесь, що в особистому кабінеті вона має статус «Активна» та перевірте вкладку «Мої повідомлення» персонального кабінету. Щоб подати декларацію необхідно перевірити внесену інформацію та виконати такі дії:
  • натиснути кнопку «Зберегти чернетку»;
  • натиснути кнопку «Зберегти декларацію»;
  • обрати збережену чернетку та натиснути кнопку «Продовжити роботу»;
  • натиснути кнопку «Подати документ»;
  • підтвердити ознайомлення з передбаченою законодавством відповідальністю за подання недостовірних відомостей у декларації, проставивши відповідну позначку;
  • натиснути кнопку «Подати документ»;
  • натиснути кнопку «Подати декларацію».
  1. Якщо на Вашу поштову скриньку не надходять повідомлення про збереження чернетки, подання декларації, зміну ЕЦП у Реєстрі тощо, перевірте папку «Спам» Вашої поштової скриньки, перевірте правильність зазначення адреси електронної поштової скриньки у вкладці «Мій профіль» персонального кабінету, зверніться до адміністратора Вашої електронної поштової скриньки.
  2. Якщо Ви втратили доступ до поштової скриньки, з якою зареєструвалися у Реєстрі, отримали новий ЕЦП та під час входу у персональний кабінет виникає помилка «Користувач з таким податковим номером вже зареєстрований», будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, направивши лист на електронну поштову скриньку support@nazk.gov.ua, зазначивши при цьому назву помилки, Ваші ПІБ, ІПН та актуальну поштову скриньку.
  3. Якщо у Вас виникли питання при заповненніелектронних документів, будь ласка, ознайомтесь з роз’ясненнями щодо заповнення електронних декларацій за посиланням  http://nazk.gov.ua/deklaraciya.
  4. Якщо у Вас виникли питання технічного характеру, будь ласка, зверніться до служби технічної підтримки, направивши лист на електронну поштову скриньку support@nazk.gov.ua, зазначивши при цьому назву помилки, Ваші ПІБ, ІПН, або зателефонуйте до служби технічної підтримки за номером +38(044)200-06-94.
  5. Для ознайомлення з рекомендаціями при роботі з Реєстром, будь ласка, перейдіть за посиланням https://nazk.gov.ua/rekomendaciyi-pry-roboti-z-yedynym-derzhavnym-reyestrom-deklaraciy

 

background Layer 1