Пропустити навігацію

Анкетування населення Київської області щодо якості обслуговування громадян працівниками Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області!

   З метою наближення послуг до громадян, на території Київської області функціонує 16 відділів обслуговування громадян, які проводять прийом у 34 громадських приймальнях, що працюють за принципом «єдиного вікна». На постійній основі проводяться соціологічні опитування відвідувачів громадських приймалень щодо якості обслуговування (за їх бажанням). Дане питання регулярно заслуховується під час нарад при начальнику Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.

Так, протягом І кварталу 2021 року опитано 2186 пенсіонерів.

Із всіх опитаних: 47 % звертались на прийом із поданням заяви на призначення чи перерахунок пенсії, 33 % – за роз’ясненнями щодо змін у пенсійному законодавстві; 20 % – з іншими питаннями (зміна місця проживання, повідомлення про факт працевлаштування, зміна способу виплати тощо).

Із зазначених питань: 91 % громадян вистачило одного звернення, 9 % – довелось звертатись декілька разів, що спричинено, в основному, нестачею необхідних документів.

87 %  відповідями та роз’ясненнями фахівців задоволені. 79 % опитаних повністю задоволені умовами прийому.

Із числа опитаних 93 % громадян майже не очікували на прийом, решта – 7 %, деякий час перебували в черзі.

У кожній громадській приймальні є книга відгуків та скарг, в якій кожен бажаючий може висловити свої пропозиції та побажання щодо організації роботи.

Приносимо слова вдячності кожному небайдужому респонденту, хто залишає свої відгуки як в “Книзі скарг та пропозицій”, так і через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Ваша думка вкрай важлива для нас!

1.1 - Анкетування населення Київської області  щодо якості обслуговування громадян  працівниками Головного управління Пенсійного фонду України  у Київській області!

2 - Анкетування населення Київської області  щодо якості обслуговування громадян  працівниками Головного управління Пенсійного фонду України  у Київській області!

5 - Анкетування населення Київської області  щодо якості обслуговування громадян  працівниками Головного управління Пенсійного фонду України  у Київській області!

6.6 - Анкетування населення Київської області  щодо якості обслуговування громадян  працівниками Головного управління Пенсійного фонду України  у Київській області!

 

 

background Layer 1