Пропустити навігацію

ІЩЕ РАЗ ПРО НАПОВНЕННЯ РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ!

Пенсійний фонд України відповідно до покладених на нього завдань формує та веде Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі – Реєстр), який створено для накопичення інформації про набуття прав на одержання страхових виплат за всіма видами загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Джерелом інформації, якою наповнюється Реєстр, є відповідна звітність про нарахування та сплату страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування (до 01.01.2011) та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (починаючи з 01.01.2011), яку зобов’язані подавати страхувальники (тобто роботодавці) про своїх застрахованих осіб (тобто найманих працівників). І повнота та достовірність відомостей про застрахованих осіб, що містяться і Реєстрі, цілком і повністю залежить від сумлінності страхувальника, а саме від того, наскільки вірно ним подану звітність (і чи подано взагалі).

Окремою категорією страхувальників, які, як свідчить практика роботи, найчастіше звертаються до органів Пенсійного фонду з приводу неповної чи недостовірної інформації щодо них в Реєстрі, є фізичні особи-підприємці, які є одночасно і застрахованими особами, і страхувальниками для самих себе. І головною причиною такої ситуації є неподання звітності чи ж подання помилкової звітності.

На жаль, непоодинокими випадками є звернення такої особи вже після офіційного припинення нею підприємницької діяльності (з внесенням відповідних відомостей до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань). В такому разі за наявності підстав ці особи зможуть зарахувати свій страховий стаж виключно в судовому порядку.

З метою запобігання таким прикрим випадкам працівники Пенсійного фонду проводять постійну інформаційно-роз’яснювальну роботу. Не залишаються осторонь і спеціалісти управління контрольно-перевірочної роботи, зокрема Олена КУЧЕРУК та Наталія ЛІСОВА, які працюють на Богуславщині.

Результатом роботи даних спеціалістів за останні три місяці поточного року стало виявлення неповної та недостовірної інформації в Реєстрі про 48 застрахованих осіб (в тому числі 40 фізичних осіб-підприємців та 8 найманих працівників даних підприємців), проведення відповідних перевірок та внесення (відповідно до виданих приписів) відомостей, яких не доставало, на виправлення помилок в Реєстрі.

Таким чином права цих застрахованих осіб на одержання страхових виплат за всіма видами загальнообов’язкового державного соціального страхування були захищені.

То ж вкотре радимо усім застрахованим особам активно користуватись онлай-сервісами ПФУ, зокрема Веб-порталом електронних послуг Фонду (www.portal.pfu.gov.ua), де кожен може переглянути наявні відомості про себе в Реєстрі та заздалегідь звернутись до Пенсійного фонду у разі виявлення помилки чи відсутності інформації.

Нагадуємо, що зайти у свій власний кабінет на Веб-порталі можна різними способами, в тому числі з використанням електронно-цифрового підпису, засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації (ID.GOV.UA) тощо.

IMG 31677b4c287bb50af0cb7c98f98502de V 768x1024 - ІЩЕ РАЗ ПРО НАПОВНЕННЯ РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ!

IMG 41170810d148175e358cace42a097a44 V 1024x768 - ІЩЕ РАЗ ПРО НАПОВНЕННЯ РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ!

IMG b20d615bb82f3e6800575917d2babc78 V 768x1024 - ІЩЕ РАЗ ПРО НАПОВНЕННЯ РЕЄСТРУ ЗАСТРАХОВАНИХ ОСІБ!

background Layer 1