Підсумкова нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи
Звітний період Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області розпочався з підсумкової наради управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи, під головуванням начальника Головного управління Василя Фатхутдінова. Окрім керівників сервісних центрів, до участі в нараді були запрошені: начальник управління соціального захисту населення Вишгородської райдержадміністрації Мідя Лі, керуючий територіальним відокремленим безбалансованим відділенням АТ “Ощадбанк” Сергій Чередниченко, заступник начальника Вишгородського територіального центру та соціальної підтримки Володимир Тарасенко та головний спеціаліст Вишгородського територіального центру та соціальної підтримки Василь Дума.
Розпочавши нараду, Василь Фатхутдінов першочергово подякував працівникам Головного управління за їхню кропітку роботу. Та наголосив, що саме фахівці відділу обслуговування громадян являються візитівкою Фонду та лише від їхнього професіоналізму залежить рівень обізнаності громадян в пенсійному забезпеченні. Також, наголосив про важливість та необхідність ведення прийому громадян на віддалених робочих місцях. Оскільки це не тільки наближує послуги Фонду до громадян за місцем проживання, а й убезпечує їх від розповсюдження вірусу в період карантину.
Під час своєї доповіді в. о. начальника управління обслуговування громадян Ілона Панова зупинилась на основних показниках діяльності. Окремо було розглянуто питання опрацювання звернень, що надходять від громадян, яких опрацьовано понад 83 тисячі. Серед яких понад 15 тисяч анкет-заяв на автоматичне призначення пенсій.
Начальник відділу організаційно-інформаційної роботи Юлія Бордусь під час свого виступу закцентувала увагу на актуальних інформаційних приводах з питань пенсійного забезпечення та наголосила на необхідності проведення широкої роз’яснювальної роботи серед громадськості. Також зазначила, що у звітному періоді проведено понад 2 тис. інформаційно-роз’яснювальних заходів, серед яких: зустрічі в трудових колективах, з населенням, громадськими організаціями та ін.
Підводячи підсумки наради Василь Фатхутдінов окреслив ряд завдань, спрямованих на перспективу якісного виконання функцій, покладених державою на органи Пенсійного фонду України та наголосив на особистій відповідальності кожного працівника у дотриманні термінів та якості їх виконання.
Також Василь Гайнулович вручив подяки Головного управління фахівцям відділів обслуговування громадян № 12 Наталії Живазі, № 16 Інні Халабурді, № 9 Галині Товстенко, № 9 Тетяні Матвєєвій, № 15 Тетяні Гурській та № 4 Діні Кошинській за сумлінну працю, високий професіоналізм та особистий внесок у виконання завдань покладених на органи Пенсійного фонду України.