Нарада управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за підсумками роботи 9 місяців 2021 року
20.10.2021 у приміщенні відділу обслуговування громадян № 9 (сервісний центр) відбулась нарада управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за підсумками роботи 9 місяців 2021 року під головуванням заступника начальника Головного управління Галини Колошмай, за присутності керівного складу управління інформаційних систем та електронних реєстрів та спеціалістів звітуючого управління, які брали участь у нараді онлайн на ZOOM-платформі.
У своїй доповіді начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Тетяна Петровська узагальнила результати роботи у звітному періоді та довела до відома присутніх інформацію щодо пріоритетних напрямків роботи та командної співпраці працівників управління.
Про досягнення та недоліки по кожному із напрямків роботи управління інформаційних систем та електронних реєстрів доповіли начальники структурних підрозділів та їх заступники.
Одним з основних показників роботи управління у 2021 році залишається облік трудової діяльності в електронній формі, що надає змогу здійснювати призначення пенсії без звернення особи, про що повідомила начальник відділу формування електронних трудових книжок Олена Орлова. Так, за звітний період працівниками управління опрацьовано 40 951 звернення на оцифрування скан-копій трудових книжок та документів про трудовий стаж.
Заступник начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів — начальник відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів Олена Швець зауважила, що у звітному році відмічено значне збільшення кількості звернень громадян та страхувальників через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України. Всього за 9 місяців надано відповіді на 3634 запити, які надійшли від підприємств, установ, організацій та застрахованих осіб. В порівнянні до аналогічного періоду 2020 року кількість звернень збільшилась в 4 рази
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 затверджено Порядок організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього. Більш детально Олена Миколаївна зупинилась на питанні щодо формування електронних листків непрацездатності та помилках, що впливають на їх надходження до Реєстру.
Про важливість достовірного ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування доповіли начальник відділу ведення карток реєстру застрахованих осіб Алла Петреченко та начальник відділу інформаційно-аналітичного забезпечення Наталія Козярецька.
Довідково, за 9 місяців 2021 року внесено відомості по 918 страхувальниках щодо усунення порушень подання звітності, оброблено 2 198 заяв для внесення змін до реєстру застрахованих осіб, приведено у відповідність стан сплати внесків у картках 12 страхувальників по 81 періоду, сформовано 19 128 запитів на отримання інформації з реєстру застрахованих осіб, проведено 37 семінарів щодо подання скан-копій трудових книжок та 13 навчань на платформі ZOOM щодо запровадження з 01 квітня 2021 року об’єднаного квартального звіту по єдиному соціальному внеску.
Наприкінці наради, начальником відділу з питань запобігання та виявлення корупції Валерієм Козубом наголошено на важливості вчасного подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Валерій Володимирович надав вичерпну інформацію щодо виконання вимог діючого законодавства та відповів на питання, що виникли в процесі обговорення.
Підбиваючи підсумки наради, Тетяна Віталіївна подякувала працівникам за сумлінну працю та ще раз наголосила на командній взаємодії та співпраці між структурними підрозділами Головного управління.



