Нарада управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за підсумками роботи 2021 року
18.01.2022 в приміщенні відділу обслуговування громадян № 5 (сервісний центр) м. Борисполя відбулась нарада управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за підсумками роботи 2021 року під головуванням першого заступника начальника Головного управління Василя Верещака за присутності керівного складу управління інформаційних систем та електронних реєстрів та всіх спеціалістів звітуючого управління, які брали участь у нараді онлайн на ZOOM-платформі.
У своїй доповіді начальник управління інформаційних систем та електронних реєстрів Тетяна Петровська узагальнила результати роботи у звітному періоді та окреслила коло завдань, які необхідно виконати у 2022 році.
В ході проведення підсумкової наради було обговорено ряд проблемних питань щодо основної діяльності управління та шляхи їх вирішення.
Одним з ключових напрямків залишається оцифрування трудових книжок та документів про трудовий стаж громадян. Так, для забезпечення виконання планових показників цього напрямку роботи, 16.12.2021 змінено структуру управління інформаційних систем та електронних реєстрів, а саме, кількість штатних одиниць відділу оцифрування трудових книжок було збільшено до 31 особи.
В ході проведення наради начальниками структурних підрозділів до присутніх було доведено інформацію щодо діяльності очолюваних ними відділів у 2021 році таких, як забезпеченість комп’ютерною технікою спеціалістів, адміністрування та супроводження інформаційних систем, захист інформації в Головному управлінні, методологічна підтримка та розгляд звернень громадян, оцифрування трудових книжок та ведення реєстру застрахованих осіб.
Довідково, за 2021 рік оброблено 59 722 звернення на оцифрування скан-копій трудових книжок, надано відповіді на 4 907 запитів підприємств, установ, організацій та звернень громадян, внесено відомості по 1 157 страхувальниках щодо усунення порушень подання звітності, оброблено 3 810 заяв для внесення змін до реєстру застрахованих осіб.
В рамках інформаційно-роз’яснювальної роботи, у зв’язку із запровадженням Податкового розрахунку, електронного реєстру листків непрацездатності та набранням чинності Закону України від 05.02.2021 № 1217-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», управлінням у звітному періоді було запроваджено серію навчань для страхувальників та застрахованих осіб на ZOOM-платформі. Зазначені навчання відбуваються щовівторка та щосереди за посиланнями, зазначеними на даній сторінці Facebook.
Підводячи підсумки, Василь Миколайович подякував працівникам за сумлінну роботу та наголосив на важливості виконання поставлених перед управлінням завдань.