Контакт-центр Головного управління ПФУ у Київській області – єдина безкоштовна «гаряча телефонна лінія»
Контакт-Центр Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області започаткував свою роботу у травні цього року. Кілька місяців роботи підтвердили правильність прийнятого керівництвом Головного управління рішення щодо надання громадянам можливості отримати консультації онлайн.
На сьогодні кожен з операторів Контакт-Центру (з нинішнього місця їх вже десять!) приймає в середньому за день більше 50 дзвінків. З початку діяльності працівниками прийнято вже більше 20 тисяч звернень. Найчастіше громадяни цікавляться питаннями призначення/перерахунку житлових субсидій та пільг, призначення/перерахунку пенсій, надання соціальних та страхових виплат.

Сьогодні заступник начальника Головного управління Галина Чопик побувала з робочою поїздкою у м. Кагарлик, де розміщено Контакт-Центр, з метою надання методологічної допомоги та означення проблем і потреб, які дадуть змогу підвищити ефективність роботи Контакт-центру.
«Спостерігала за роботою операторів, – зазначає Галина Степанівна, – це конвеєр, який вимагає постійної уваги, зосередження та відповідальності. Аналізуючи звернення до Контакт-Центру, відслідковуємо, що в черзі на з’єднання з оператором іноді перебуває по чотири, а то й по п’ять осіб. Саме з міркувань скорочення очікування додали до обслуговування ще трьох операторів до семи, які працювали останнім часом».
Галина Степанівна обговорила питання роботи Контакт-Центру з керівниками сервісного центру м. Кагарлик Світланою Трохименко та Вітою Заїкою, наголосивши на тому, що керівництво Головного управління розуміє навантаження на працівників Контакт-Центру і шукає шляхи щодо підвищення ефективності діяльності цієї структури та поліпшення якості обслуговування громадян.
ДОВІДКОВО
Контакт-центр Головного управління ПФУ у Київській області – єдина безкоштовна «гаряча телефонна лінія»!
0800-505-780