Пропустити навігацію

Про виплату коштів застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат, що здійснюються за рахунок коштів ПФУ

Деякі питання подання повідомлення про виплату коштів застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат, що здійснюються за рахунок коштів ПФУ
 
Чи потрібно подавати повідомлення про виплату коштів застрахованим особам через кабінет страхувальника, якщо воно вже було подано в паперовому вигляді?
 
Пунктом 1 Постанови правління Пенсійного фонду України від 21.12.2022 №28-3 “Деякі питання фінансування для здійснення виплат та надання соціальних послуг, визначених Законом України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування”, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 29.12.2022 за № 1703/39039, передбачено, що повідомлення про виплату коштів застрахованим особам подаються страхувальниками в один із способів:
– через Єдиний державний вебпортал електронних послуг;
– через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;
– в паперовій формі до найближчого відділу обслуговування громадян (сервісного центру).
 
Тобто, страхувальник може обрати один із способів подання до органу Пенсійного фонду України повідомлення про виплату коштів. Дублювати раніше подані повідомлення про виплату коштів застрахованим особам в електронному форматі не потрібно.
background Layer 1