Пропустити навігацію

Е-кабінет нотаріуса на вебпорталі ПФУ

Удосконалення системи обслуговування відвідувачів, це одне з головних завдань, яке ставить перед собою Пенсійний фонд України.
 
Так, з серпні 2023 року на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України розпочав роботу електронний кабінет нотаріуса.
 
Завдяки новому електронному сервісу нотаріуси мають можливість надсилати до Фонду звіти про укладені договори купівлі-продажу нерухомого майна та сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування.
 
Довідково:
Звіти подаються до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом.
 
Скористатися послугою можуть нотаріуси, які авторизувалися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).
 
Для подачі звіту через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України нотаріусам потрібно виконати такі кроки:
зайти на вебпортал (https://portal.pfu.gov.ua) та натиснути кнопку “Вхід”. У вікні, що відкриється, в полі “Бажаєте увійти як” обрати категорію “Нотаріус”, зазначити акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК), який видав КЕП, прикріпити файл ключа (з файлового носія чи з токена) та ввести пароль;
в особистому кабінеті для формування нового звіту натиснути кнопку “Новий звіт”;
заповнити всі обов’язкові поля електронного документа, що з’явиться на екрані;
після введення необхідних даних натиснути кнопку “Сформувати звіт”;
переглянути сформований електронний звіт та надіслати документ до Фонду.
 
Надісланий звіт реєструється автоматично, а нотаріусу в електронний кабінет на вебпорталі надходить відповідна квитанція.
 
У квитанції зазначаються реквізити прийнятого або неприйнятого (із зазначенням причини) звіту.
 
Для пошуку та перегляду в особистому кабінеті звітів, сформованих нотаріусом раніше, потрібно ввести необхідні запити, обравши відповідні поля: “Рік звіту”; “Квартал”; “Тип звіту”; “Статус звіту”; “Дата подання звіту”; “Звіт” (посилання для завантаження-відкриття звіту з електронного архіву); “Квитанція”.
background Layer 1