Пропустити навігацію

Зустріч начальника відділу обслуговування громадян №13 з працівниками роздрібного бізнесу Обухівського районного відділення АТ «Райффайзен банк»

АТ «Райффайзен Банк» – один із партнерів Пенсійного фонду України, який надає громадянам послуги у сфері отримання пенсій та інших соціальних виплат.
 
Враховуючи це, працівники Головного управління ПФУ у Київській області у своїй роботі налаштовані налагодити тісну співпрацю з банківськими установами, через які громадяни отримують соціальні та пенсійні надходження.
 
У рамках такої співпраці начальник відділу обслуговування громадян №13 (м. Обухів) Наталія Василишина зустрілася з керівником з роздрібного бізнесу Обухівського районного відділення АТ «Райффайзен банк» Валерієм Петруненком та працівниками банку.
 
Валерій Григорович провів екскурсію по відділенню, розповів про нову сервісну модель банку (співробітники банку йдуть до клієнта), поінформував, що клієнти мають цілодобовий доступ до банкоматів всередині вхідної зони, завдячуючи картці банку як електронному зчитувачу.
 
Наталія Францівна, в свою чергу, поінформувала працівників банку щодо умов призначення пенсії за віком та по інвалідності, необхідний страховий стаж, перелік документів для призначення пільг та субсидій на житлово-комунальні послуги, детально зупинилася на послугах, які можна отримати через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (довідки з реєстру застрахованих осіб; анкета застрахованої особи при заміні особистих документів та інші послуги).
 
Начальник відділу обслуговування громадян також наголосила, що для майбутніх пенсіонерів існує можливість подати скановану копію трудової книжки для оцифрування через звернення до сервісного центру ПФУ або через вебпортал електронних послуг ПФУ (у разі, якщо це не зробили кадрові служби на роботі або працівник звільнився до початку процесу сканування трудових книжок).
 
Серед заходів, які запланували Наталія Францівна та Валерій Григорович щодо подальшої співпраці, зокрема, зустрічі працівників банківської установи з відвідувачами сервісного центру Пенсійного фонду, інформування про програмні продукти банку, знижки, які можуть отримати пенсіонери та інші громадяни, користуючись карткою банку в мережі АТБ та в аптеках «Подорожник».
 
А вже сьогодні менеджер банку Максим провів у сервісному центрі відділу обслуговування громадян №13 інформаційно-роз’яснювальну бесіду про послуги, які надаються банком. Планується, що в подальшому, такі заходи проводитимуться на постійній основі працівниками банківської установи раз на місяць.
 
424931942 772401278257543 1946105051317875201 n 300x211 - Зустріч начальника відділу обслуговування громадян №13 з працівниками роздрібного бізнесу Обухівського районного відділення АТ «Райффайзен банк»
 
background Layer 1