Пропустити навігацію

Виїзд начальника Головного управління ПФУ у Київській області до сервісного центру відділу обслуговування громадян № 12 (с-ще Макарів)

Довідка про діяльність усіх структурних підрозділів лягає на стіл начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Василя Фатхутдінова систематично, кілька разів на день. І це дає змогу постійно бути у курсі всіх статистичних даних, напрацювань, потреб і проблем Головного управління.
 
Але найповнішу картину, як вважає Василь Гайнулович, дає виїзд на місця і особисте спілкування з працівниками. Сьогодні такий виїзд начальник управління здійснив до сервісного центру відділу обслуговування громадян № 12 (с-ще Макарів).
 
Працівники сервісного центру поінформували керівника, що наразі стало дещо менше звернень щодо призначення та перерахунку субсидій і пільг, але питання залишається актуальним, отож таким зверненням приділяється належна увага.
 
Василь Гайнулович подякував за відповідальність і компетентність працівників на цьому напрямку роботи, а разом з тим зауважив, що особливого значення сьогодні набуло обслуговування відвідувачів з числа військовослужбовців та їх родин і, враховуючи ситуацію, кількість таких звернень буде і надалі збільшуватись.
 
«Маю до вас велике прохання – звертайте належну увагу на таких відвідувачів, – наголосив Василь Гайнулович. – Адже ми з вами добре розуміємо, що наші воїни роблять сьогодні все можливе і неможливе, щоб протистояти ворогові».
 
Начальник управління також поцікавився побутовими умовами працівників, наявністю джерел альтернативного живлення електроенергією, питанням забезпечення оргтехнікою та можливістю взаємозаміни працівників, адже почалася активна пора відпусток і потрібно налагодити роботу таким чином, щоб відсутність кількох працівників не вплинула на загальну якість обслуговування.
background Layer 1