Пропустити навігацію

Робочі поїздки заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області до сервісних центрів Київщини

Заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Галина Чопик, разом з керівниками управління інформаційних систем та електронних реєстрів Оленою Орловою та Ілоною Пановою, здійснили робочу проїздку у ряд сервісних центрів Фонду області. Зокрема, відвідали відділи обслуговування громадян №2 та №3 (м. Біла Церква), №4 (м. Тараща та с-ще Ставище), №11 (м. Боярка).
 
Як зазначає Галина Степанівна, на сьогодні особливо актуальним залишається питання часу опрацювання заяв на надання субсидій та пільг. Як показує практика є чинники, які суттєво впливають на процес нарахування гарантованої державою виплати. Це і своєчасність оновлення даних надавачами житлово-комунальних послуг, і пакет документів, що надає відвідувач, не виключається і людський фактор.
 
Саме маючи на меті намір проаналізувати опрацювання заяв субсидіантів та пільговиків, керівництво Головного управління спілкувалось з керівниками та працівниками сервісних центрів, разом відслідковували процес проходження заяви на усіх етапах: прийом заяви з наданням пакета необхідних документів, верифікація, призначення, виплата.
 
Важливими у даному процесі є і технічні спроможності опрацювання пакету документів та наявність необхідного програмного забезпечення. І в одному напрямку, як зазначає Галина Степанівна, Пенсійним фондом України здійснюється постійна модернізація програмного комплексу. Удосконалюючи програмне забезпечення, відповідно до змін чинного законодавства, значно скорочується час нарахування гарантованої державою виплати.
 
За нагоди такого виїзду, Галина Степанівна зустрілась із начальником управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради Юлією Терещук, під час якої детально обговорили налагодження механізму обслуговування громадян пільгової категорії, серед яких і ветерани війни.
 
Окрім того, Галина Чопик під час особистого прийому громадян в м. Біла Церква з перших вуст почула оцінку якості їх обслуговування працівниками відділу, до якого вони звернулись. Та нарікань, в даному випадку, не виявлено, лише подяки на адресу фахівців Фонду.
 
«Найбільше гріє те, що громадяни, в переважній більшості, з розумінням ставляться до нашої роботи, наголошують, що в разі затримки розгляду заяви, отримують від наших працівників повідомлення. Одначе, під час перевірки ми визначились щодо ряду проблемних питань при призначенні та перерахунку субсидій і пільг, вони будуть детально обговорені за участі працівників тих підрозділів, що дотичні до цього питання. Переконана, що це дасть можливість удосконалити зазначений напрямок роботи, вплинути на скорочення терміну опрацювання заяв» – зазначила заступник начальника Головного управління.
 
 
 
445191161 837301898434147 356783752498015748 n 300x225 - Робочі поїздки заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області до сервісних центрів Київщини
 
445192122 837302125100791 6325200323924908049 n 300x225 - Робочі поїздки заступника начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області до сервісних центрів Київщини
background Layer 1