Пропустити навігацію

Навчання щодо організації інклюзивного простору для людей з інвалідністю

«Головне під час спілкування в інклюзивному просторі, – бути коректним», – на цьому наголошувала керівник Громадської організації «Ветеранська спільнота «ЛИЦАРІ АЗОВУ» Олена Акопян під час навчання щодо організації інклюзивного простору для людей з інвалідністю.
 
Ідея проведення такого навчання з працівниками Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області виникла після того, як Олена Грачиківна, відгукнувшись на прохання керівництва Головного управління, провела інспектування сервісних центрів в розрізі їх доступності. Адже, зрозуміло, що ця категорія громадян дуже вразлива і для них важливим є не лише безбар’єрність, а й відповідне спілкування.
 
Олена Грачиківна під час навчання, що відбулося на базі сервісного центру м. Бровари, детально зупинилася на типах доступності людей з інвалідністю до об’єктів і послуг, до транспорту, до інформації, акцентувала увагу на тому, які фактори відіграють ключові ролі у створенні інклюзивного середовища, в якому особи з інвалідністю отримують можливість брати активну участь у суспільному житті.
 
Також модератор надала учасникам навчань практичні поради щодо спілкування з людьми з інвалідністю, зокрема з тими, що мають порушення зору, слуху, ментальні особливості та психічні проблеми. Окрему увагу приділила словам та виразам, які правильно (або неправильно) вживати, спілкуючись з людьми з інвалідністю, чи взагалі варто уникати при спілкуванні.
 
Значна увага під час навчань була також приділена подоланню комунікаційних бар’єрів та побудові успішної розмови. Олена Грачиківна наголошувала, що спілкування – це не лише проголошення слів, тут активно можна використовувати жести, міміку, тональність мови: «Не забувайте бути люб’язними і посміхатись, навіть якщо людина не зрозуміє сказаного вами, то ваша посмішка стане сигналом до того, що ви налаштовані зрозуміти людину і допомогти».
 
Доречним буде зауважити, що навчання проходило у формі активного діалогу і фахівці Головного управління не лише задавали чимало запитань, а й ділились власним досвідом спілкування з громадянами з інвалідністю.
 
Підсумовуючи навчання, начальник управління по роботі з персоналом ГУ ПФУ у Київській області Тетяна Євстратова подякувала Олені Акопян за ґрунтовні пояснення, які безперечно дозволять поліпшити якість обслуговування громадян з інклюзивного середовища і запевнила, що усі без винятку працівники Головного управління налаштовані на те, щоб повною мірою забезпечити для таких осіб і практичну, і інформаційну доступність послуг, передбачених функціями Пенсійного фонду України.
 
453614527 877054777792192 3603799528572036894 n 225x300 - Навчання щодо організації інклюзивного простору для людей з інвалідністю
background Layer 1