Пропустити навігацію

Звіт про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за січень-грудень 2023 року

Головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області (далі – Головне управління) забезпечено у 2023 році організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються на особистих прийомах, засобами поштового зв’язку, з використанням мережі Інтернет (електронні звернення), за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України та засобів телефонного зв’язку через визначений телефон контакт-центру Головного управління, через контактний центр Державної установи «Урядовий контактний центр».

У січні-грудні 2023 року надійшло на розгляд та зареєстровано 37104 звернення громадян, що на 16866 звернень більше ніж у 2022 році (20238 звернень).

Фахівці Головного управління у звітному періоді забезпечили розгляд
3345 звернень громадян, що надійшли з Державної установи «Урядовий контактний центр».

У звітному періоді на особистих прийомах прийнято 793 звернення.

У 2023 році, як і у 2022 році, сталою залишилась тенденція щодо збільшення кількості громадян, які користуються:

– онлайн-сервісами, що зумовлене їх доступністю і можливістю отримати послуги в електронній формі дистанційно, зокрема в умовах правового режиму воєнного стану. У 2023 році через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України надійшло 6724 звернення;

мережею Інтернет, засобами електронного зв’язку (направлення електронного звернення). У 2023 році громадянами було подано 8507 звернень із використанням засобів електронного зв’язку (електронна пошта).

У 2023 році структура звернень за встановленими статтею 3 Закону України «Про звернення громадян» видами характеризується наступним чином:

– заяви – 35659 звернень, що становить 96% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– пропозиції – 728 звернень, що становить 2% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– скарги – 717 звернень, що становить 2% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді.

За результатами моніторингу соціального стану авторів звернень у звітному періоді надійшли звернення від:

  • осіб, які перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України як одержувачі пенсії – 26 568, у тому числі з числа військовослужбовців – 11 698, що становить 71,6% від загальної кількості звернень, що надійшли;
  • інших категорій осіб10 536, що становить 28,4% від загальної кількості звернень, що надійшли.

За результатами моніторингу порушених у зверненнях громадян питань, що надійшли у 2023 році, встановлено, що у зверненнях з питань пенсійного забезпечення найчисельнішими, як і у 2022 році, були питання щодо:

  • перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, у тому числі надбавок, доплат: 13008 звернень, що становить 35% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;
  • підвищення розміру пенсії: 3363 звернення, що становить 9% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;
  • визначення права на призначення пенсії: 1135 звернень, що становить 3% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;
  • роз’яснення пенсійного законодавства: 2494 звернення, що становить 6,7% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;
  • перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів, проведення пенсійних виплат на виконання рішення судів: 1000 звернень, що становить 2,7% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді.

Також, у звітному періоді у зверненнях громадян порушувались питання щодо:

  • витребування довідок та інших матеріалів: 2722 звернення, що становить 7,3 % від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

індексації пенсії – 293 звернення;

правомірність припинення виплати пенсії – 147 звернень;

– взяття на облік/поновлення або продовження виплати пенсії – 200 звернень;

видачі пенсійного посвідчення 222 звернення;

електронної трудової книжки 252 звернення;

– виплати недоотриманої пенсії за померлого пенсіонера 77 звернень;

визначення права на отримання грошової допомоги у розмірі десяти пенсій –  55 звернень.

У звітному періоді з питань визначення права на призначення житлової субсидії і отримання пільги, перерахунку нарахованої субсидії та суми пільги, своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, у тому числі припинення виплати, надійшло 5443 звернення, що становить 14,7% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді.

Необхідно відзначити збільшення висловлених заявниками подяк працівникам Головного управління за вирішення порушених питань – 401, що на 166 звернень більше ніж у 2022 році (235).

 

За ознакою надходження у 2023 році на розгляд надійшло 2073 повторних звернень, що становить 5,6% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді. З числа розглянутих повторних звернень, в переважній більшості, заявниками порушувались питання щодо:

– пенсійного забезпечення – 1077 звернень (52%);

– житлової субсидії та пільг на ЖКП – 483 звернення (23,3%);

– перевірки обчислення страхового стажу – 77 звернень (3,7%).

У 2023 році у Головному управлінні за принципом «єдиного вікна» працювали 16 відділів обслуговування громадян і 1 відділ обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, а також приймальні громадян.

Всього у звітному періоді до відповідних відділів, приймальних громадян звернулось 475931 громадян, що на 152958 громадян більше ніж у 2022 році, та яким надано 644181 послугу – на 224186 більше ніж у 2022 році.

В Головному управлінні забезпечено роботу визначеного телефону контакт-центру. У звітному періоді кількість громадян, які отримали консультації та роз’яснення під час роботи контакт-центру, становить 95689.

background Layer 1