Пропустити навігацію

ЗВІТ про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області за січень-вересень 2024 року

Головним управлінням Пенсійного фонду України у Київській області (далі – Головне управління) забезпечено у січні-вересні 2024 року організацію прийому та розгляд звернень громадян, які звертаються на особистих прийомах, засобами поштового зв’язку, з використанням мережі Інтернет (електронні звернення), за допомогою вебпорталу Пенсійного фонду України та засобів телефонного зв’язку через визначений телефон контакт-центру Головного управління, через контактний центр Державної установи «Урядовий контактний центр».

У січні-вересні 2024 року надійшло на розгляд та зареєстровано 29864 звернення громадян.

Фахівці Головного управління у звітному періоді забезпечили розгляд
1286 звернень громадян, що надійшли з Державної установи «Урядовий контактний центр».

У звітному періоді на особистому прийомі прийнято 441 звернення.

У звітному періоді 2024 року, як і у 2023 році, сталою залишилась тенденція щодо збільшення кількості громадян, які користуються:

– онлайн-сервісами, що зумовлене їх доступністю і можливістю отримати послуги в електронній формі дистанційно, зокрема в умовах правового режиму воєнного стану. У січні-вересні 2024 року через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України надійшло 7308 звернень;

мережею Інтернет, засобами електронного зв’язку (направлення електронного звернення). У звітному періоді 2024 року громадянами було подано 8159 звернень із використанням засобів електронного зв’язку (електронна пошта).

У січні-вересні 2024 року структура звернень за встановленими статтею 3 Закону України «Про звернення громадян» видами характеризується наступним чином:

– пропозиції – 724 звернення, що становить 2,4% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– заяви – 27413 звернень, що становить 91,8% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– скарги – 1727 звернень, що становить 5,8% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді.

За результатами моніторингу соціального стану авторів звернень у звітному періоді надійшли звернення від:

  • осіб, які перебувають на обліку в органах Пенсійного фонду України як одержувачі пенсії – 23037, у тому числі з числа військовослужбовців – 7641, що становить 77% від загальної кількості звернень, що надійшли;
  • інших категорій осіб6827, що становить 23% від загальної кількості звернень, що надійшли.

За результатами моніторингу порушених у зверненнях громадян питань, що надійшли у січні-вересні 2024 року, встановлено, що у зверненнях з питань пенсійного забезпечення найчисельнішими, як і у відповідному періоді 2023 року, були питання щодо:

– перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, у тому числі надбавок, доплат: 9422 звернень, що становить 31,5% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– підвищення розміру пенсії: 3121 звернення, що становить 10,5% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– виконання рішень судів, перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів, проведення пенсійних виплат на виконання рішення судів: 2445 звернень, що становить 8,2% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– роз’яснення пенсійного законодавства, у тому числі про проходження ідентифікації: 2252 звернень, що становить 7,5% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

взяття на облік, поновлення або продовження виплати пенсії: 971 звернень, що становить 3,3% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– визначення права на призначення пенсії: 963 звернення, що становить 3,2% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– своєчасність виплати пенсії, в т.ч. виплата за минулі періоди: 456 звернень, що становить 1,5% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– правомірність припинення виплати пенсії:  336 звернень.

Також у звітному періоді у зверненнях громадян порушувались питання щодо:

– витребування довідок та інших матеріалів: 2816 звернень, що становить 9,4 % від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– внесення змін про застраховану особу до реєстру застрахованих осіб: 282 звернення, що становить 0,9% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

використання електронних ресурсів: 183 звернення, що становить 0,6% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді;

– відображення страхових внесків у реєстрі застрахованих осіб: 67 звернень, що становить 0,2% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді.

У звітному періоді з питань визначення права на призначення житлової субсидії і отримання пільги, перерахунку нарахованої субсидії та суми пільги, своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, у тому числі припинення виплати надійшло 3024 звернення, що становить 10,1% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді.

Необхідно відзначити збільшення висловлених заявниками подяк працівникам Головного управління за вирішення порушених питань – 541, що на 301 звернення більше ніж у відповідному періоді 2023 року (240).

За ознакою надходження у січні-вересні 2024  року на розгляд надійшло 1275 повторних звернень, що становить 4,2% від загальної кількості звернень, що надійшли у звітному періоді.

За результатами моніторингу порушених у повторних (неодноразових) зверненнях громадян питань встановлено, що у зверненнях з питань пенсійного забезпечення найчисельнішими, як і у відповідному періоді 2023 року, були питання щодо:

– перевірки правильності призначення та перерахунку пенсії, у тому числі надбавок, доплат, підвищення розміру пенсійних виплат, індексація пенсії – 460 звернень (36,1%);

– проведення пенсійних виплат на виконання рішення судів, перевірки пенсійних виплат на виконання рішень судів – 179 звернень (14%);

– визначення права на призначення пенсії або правомірності відмови у призначенні пенсії – 75 звернень (5,9%).

Також, у звітному періоді надійшло 209 повторних звернень з питань визначення права на призначення житлової субсидії і отримання пільги, перерахунку нарахованої субсидії та суми пільги, своєчасності виплати житлової субсидії або пільги, у тому числі припинення виплати, що становить 16,4% повторних (неодноразових) звернень.

У звітному періоді у Головному управлінні за принципом «єдиного вікна» працювали 16 відділів обслуговування громадян (сервісні центри) і 1 відділ обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян, а також приймальні громадян.

Всього у звітному періоді до відповідних відділів звернулося 335028 громадян, що на 6342 громадянина більше ніж у відповідному періоді 2023 року, і яким надано 462553 консультації, роз’яснення та  послуги.

В Головному управлінні забезпечено роботу визначеного телефону контакт-центру. У звітному періоді кількість громадян, які отримали консультації та роз’яснення під час роботи контакт-центру, становить 86084, що на 20351 громадянина більше ніж у відповідному періоді 2023 року.

background Layer 1