Вебінар щодо роботи в кабінеті управителя/об’єднання/виконавця житлово-комунальних послуг з представниками житлово-комунальних послуг
Управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області продовжує проводити вебінари (на ZOOM – платформі) з управителями/об’єднаннями/виконавцями житлово-комунальних послуг.
08.01.2025 заступником начальника відділу технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів Тетяною Носанчук проведено черговий вебінар щодо роботи в кабінеті управителя/об’єднання/виконавця житлово-комунальних послуг з представниками житлово-комунальних послуг, до якого долучились 5 учасників.
Наразі управителі та об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, виконавці комунальних послуг опановують реалізовану Пенсійним фондом України нову технічну можливість збирання, обробки, передачі та зберігання інформації про осіб, які звертаються за призначенням житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, через електронні кабінети управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
Модернізований функціонал електронного кабінету передбачає подання ними щомісяця до 10 числа до Пенсійного фонду України наявних, станом на 1 число звітного місяця, відомостей про споживачів, перелік спожитих житлово-комунальних послуг та умови їх надання, встановлену та / або змінену ціну і тарифи, наявну заборгованість з оплати житлово-комунальних послуг тощо шляхом їх ручного введення, або ж завантаження з файлу, сформованого власним програмним забезпеченням.
Під час проведення вебінару було наголошено, що раніше для завантаження необхідних відомостей застосовувалася структура файлу інформаційного обміну у форматі xml. Проте, на даний час, доступні формати файлу розширено, зокрема, створено технічну можливість формування та подання зазначених вище відомостей, необхідних для призначення житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг у форматах xlsx та csv, які є максимально простими та зручними в роботі, а відтак оптимальними для виконавців житлово-комунальних послуг, які не мають можливості залучити до процесу інформаційного обміну професійних ІТ-спеціалістів.
Обговорено про деякі питання надання житлових субсидій та пільг, порядок роботи в електронному кабінеті управителя/об’єднання/виконавця житлово-комунальних послуг, про надання відповідей на запити в п’ятиденний термін для призначення субсидій/пільг населенню області, про необхідність інформування Головного управління щодо діючих тарифів та у разі їх зміни для вчасного проведення автоматичного перерахунку.
Надано відповіді на питання, які виникають в ході обміну інформацією.
Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області інформує, що навчання проходить щосереди о 14:00 на zoom-платформі за посиланням:
Ідентифікатор конференції: 731 286 4655
Код доступу: y9Jag0