Пропустити навігацію

Нарада за підсумками роботи у 2024-му році управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області

Сьогодні відбулася нарада за підсумками роботи у 2024-му році управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області.
 
Головував на нараді начальник Головного управління Василь Фатхутдінов. До участі в нараді запросили в.о. начальника Управління з питань обслуговування громадян Пенсійного фонду України Дар’ю Христенко.
 
Перед початком наради Василь Гайнулович провів невеличку екскурсію для запрошених – приміщення, в якому проводилась нарада, це новозбудований офіс Головного управління. І керівник установи з гордістю зазначив, що це неабияке досягнення, враховуючи воєнний стан.
 
Надія Зеленіна, начальник управління обслуговування громадян, у своїй звітній доповіді наголосила, що, незважаючи на складні умови воєнного стану, працівники управління забезпечували фахове обслуговування громадян, надання якісних послуг, задля своєчасного призначення, перерахунку та виплати пенсій, субсидій, пільг та страхових виплат.
 
Надія Анатоліївна підкріпила інформацію численними фактами. Зокрема, зазначила, що у минулому році до сервісних центрів звернулось майже 472 тисячі осіб, яким надано 631 тисячу послуг — обидва показники значно вищі 2023 року. У розрізі розширення мережі обслуговування ведеться прийом на віддалених робочих місцях, у хабах м. Бровари, м. Бориспісь, с-ще Макарів та м. Ірпінь, в госпіталі для військовослужбовців с.Циблі. Контакт-центр дає змогу наблизитись в обслуговуванні до європейських стандартів через отримання громадянами послуг онлайн, а прийом військовослужбовців в усіх сервісних центрах області забезпечує можливість приділити належну увагу кожному з відвідувачів цієї категорії.
Доповідач наголосила, що працівники управління ретельно аналізують свою діяльність, шукаючи шляхи вирішення проблемних питань та напрацьовуючи методи забезпечення більш ефективної роботи.
 
Доповнила доповідь начальник відділу методології та організації роботи з обслуговування громадян Оксана Черненко, яка озвучила показники виконання пріоритетних завдань та рейтинг відділів обслуговування громадян. У 2024 році лідерами цього рейтингу стали відділи обслуговування громадян №8 (м. Васильків) та №10 (міста Кагарлик, Миронівка , Богуслав), керівники яких Анна Цегельна та Віта Заіка отримали заслужені відзнаки «Кращий відділ обслуговування громадян».
 
Дар’я Христенко поінформувала про ті законодавчі зміни, які торкнуться пенсійного та соціального забезпечення в нинішньому році, і наголосила, що надзвичайно важливо ретельно їх опрацювати, щоб не виникало помилок при обслуговуванні громадян. Також вона акцентувала увагу на важливості ведення інформаційно-роз’яснювальної роботи, як в трудових колективах, так і через вебресурси Головного управління, органів влади та місцевого самоврядування.
 
Василь Фатхутдінов, підводячи підсумки наради, наголосив, що працівники управління обслуговування громадян найбільше контактують з громадянами. Отож їх робота – це уособлення якості роботи всього Головного управління і потрібно організовувати її таким чином, щоб на жодному з напрямків не виникало нарікань від громадян.
 
473523292 992796052884730 6934589568787189 n 300x200 - Нарада за підсумками роботи у 2024-му році управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області
background Layer 1