Безбар’єрність та доступність приміщення Пенсійного фонду у м. Бровари
Розширення мережі прийому громадян — одна з важливих складових забезпечення належного обслуговування громадян фахівцями Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області. У наступному місяці планується, що додаткова точка прийому відкриється у м.Бровари, щоб зменшити навантаження на працівників у діючому сервісному центрі та поліпшити якість обслуговування.
У минулому році в приміщенні проведено ремонтні роботи, а зараз ведеться облаштування зали очікування громадян та робочих місць працівників, щоб забезпечити повну відповідність нового приміщення Стандартам обслуговування, запроваджених Пенсійним фондом України.
Серед вимог до обслуговування, передбачених Стандартами, важливий чинник – доступність для відвідувачів з маломобільних груп. Саме на цьому чиннику і акцентували увагу заступник начальника управління обслуговування громадян – начальник відділу обслуговування громадян №6 (м. Бровари) Лідії Сенько та керівник Громадської організації «Ветеранська спільнота «ЛИЦАРІ АЗОВУ» Олена Акопян під час робочої поїздки до нової точки прийому.
Лідія Іванівна презентувала Олені Грачиківні, як представнику громадськості з інклюзивного простору та експерту з питань доступності громадських закладів для людей з інвалідністю, нове приміщення, зауваживши, що під час ремонтних робіт намагались максимально врахувати усі потреби осіб цієї категорії.
Олена Грачиківна сама не один рік пересувається в інвалідному візку і докладає чимало зусиль, щоб люди з означеної категорії могли без перешкод дістатись до лікарні, навчального закладу, бібліотеки й інших громадських установ. Сьогодні вона з вдячністю відзначила, що мала можливість на власному досвіді пересвідчилась у безбар’єрності приміщення, доступності до зали очікування та робочого місця фахівців Пенсійного фонду у м. Бровари.