Робоча поїздка начальника відділу обслуговування громадян до сервісного центру м. Кагарлик.
Начальник управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Оксана Бурімська побувала з робочою поїздкою у відділі обслуговування громадян №10 (м. Кагарлик).
Ця робоча поїздка передбачала, зокрема, надання методологічної допомоги та проведення моніторингу відповідності стандартам умов, створених для прийому і обслуговування громадян. У розмові з працівниками відділу Оксана Павлівна наголошувала, що потрібно звертати увагу на те, щоб за будь-яких умов дати відвідувачам найбільш повну відповідь і пояснення в доступній формі. І виходячи з цього, акцентувала увагу фахівців на необхідності систематично підвищувати свій професійний рівень.
Один з важливих напрямів роботи – обслуговування військовослужбовців та членів їх родин. Оксана Павлівна мала нагоду поцікавитись якістю обслуговування даної категорії громадян.
Особливу увагу керівник управління приділила роботі Контакт-Центру Головного управління, що розташований на базі сервісного центру, обговоривши важливі питання обслуговування громадян на цьому напрямку з начальником відділу обслуговування громадян №10 (сервісний центр) Вітою Заїкою, заступником начальника відділу Вітою Литвин, яка безпосередньо відповідає за роботу контакт-Центру, та фахівцями, котрі надають громадянам консультативні послуги онлайн.
Кожен з операторів Контакт-Центру в середньому за день приймає 70-80 дзвінків. І це не лише велике навантаження, а й необхідність добре володіти законодавством щодо пенсійного та соціального забезпечення. Саме тому під час розмови зосередились на налагодженні умов роботи, підвищенні компетентності фахівців та забезпеченні інформаційними матеріалами.
Під час робочої поїздки Оксана Бурська поцікавилась здійсненням працівниками сервісного центру моніторингу проведення виплат АТ «Укрпошта», наголосила, що цей контроль повинен бути систематичним, адже вчасна доставка призначених виплат – один з чинників гарантованої державою соціальної підтримки.