Робочий виїзд начальника управління обслуговування громадян до сервісних центрів Головного управління
Управління обслуговування громадян Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області – це потужний згуртований колектив, спроможний виконати найскладніші завдання. «Здійснюючи черговий робочий виїзд до сервісних центрів Головного управління, – зауважує начальник управління обслуговування громадян Оксана Бурімська, – націлюємось на те, щоб підсилити потенціал нашого висококваліфікованого досвідченого колективу методологічною допомогою, порадами щодо організації робочого процесу, підтримати теплим словом. Адже добре розуміємо, як непросто сьогодні нашим фахівцям працювати в умовах цілодобових повітряних тривог, великих фізичних і емоційних навантажень».
На цьому тижні Оксана Павлівна здійснила робочі поїздки до сервісних центрів Обухова та Фастова. Одним з основних питань, які керівник управління обговорила з працівниками та начальниками відділів обслуговування громадян №13 та №16 Наталією Василишиною та Іриною Ларіною, це організація проведення відеодентифікації внутрішньо переміщених осіб. Оксана Павлівна, відмітивши відповідальну підготовку до проведення відеоідентифікації, акцентувала увагу на необхідності дотримання чіткого плану інтерв’ю, поцікавилась працеспроможністю наявного обладнання, забезпеченням належного мобільного зв’язку та навантаженням працівників.
Керівник управління також зосередила увагу на відповідності Стандартам обслуговування умов, створених для прийому громадян та роботи фахівців. Акцентувала увагу на тому, що кожен з працівників, який проводить прийом, повинен бути забезпечений необхідними додатковими інформаційними матеріалами, а також постійно підвищувати свій професійний рівень, щоб надавати відвідувачам компетентні відповіді.