Пропустити навігацію

Зустріч з представниками Обʼєднань співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ)

Під головуванням директора Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської облдержадміністрації Олександра Попроцького, за участі начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Олени Орлової та начальника відділу технічної підтримки зовнішніх користувачів електронних сервісів Галини Рибіцької, проведена зустріч з представниками Обʼєднань співвласників багатоповерхових будинків (ОСББ).
 
Захід було організовано в межах інформаційно-роз’яснювальної роботи Головного управління та надання практичної допомоги надавачам послуг.
Наразі управителі та об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, виконавці комунальних послуг опановують реалізовану Пенсійним фондом України нову технічну можливість збирання, обробки, передачі та зберігання інформації про осіб, які звертаються за призначенням житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, через електронні кабінети управителів, об’єднань, виконавців комунальних послуг на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
 
Для об’єднання співвласників багатоквартирних будинків та житлово-будівельних кооперативів також створено умови для подання необхідної інформації через профіль управителя/надавача/об’єднання, що значно полегшує роботу.
 
Олена Дмитрівна акцентувала увагу управителів багатоквартирних будинків, об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельні кооперативи на тому, що наявна можливість разово подавати Пенсійному фонду України відомості про адреси обслуговування, ціну на послугу, розмір внесків/платежів на послуги. В подальшому, у разі зміни розмірів внесків/платежів об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, повідомляють протягом п’яти календарних днів з дати прийняття відповідних рішень. Пенсійним фондом України реалізовано можливість надання інформації способом ручного введення відомостей або файлового обміну такими відомостями. При файловому обміні інформацію можна надавати у вигляді документа з розширенням csv та xlsx визначеної структури.
 
Обговорено переваги наповнення ВІТРИНИ-1201:
– об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельні кооперативи подають дані разово, в подальшому лише при зміні розміру внеску/платежу на оплату витрат на управління багатоквартирним будинком та комунальні послуги в такому будинку;
– спрощення обміну інформацією, що необхідна для призначення/перерахунку житлових субсидій/пільг;
– зменшення кількості поточних запитів в електронному кабінету управителя/об’єднання/виконавців комунальних послуг на вебпорталі Пенсійного фонду України;
– скорочення терміну опрацювання звернень на призначення/перерахунок житлових субсидій/пільг особливо вразливим категоріям населення;
– достовірність даних при розрахунку житлових субсидій/пільг з урахуванням діючих внесків/платежів та актуальних послуг.
Надано відповіді на питання, які виникали під час обміну інформацією.
 
Учасниками зустрічі надано пропозицію щодо удосконалення електронного сервісу.
background Layer 1