Пропустити навігацію

Вебінар на тему: “Актуальні питання ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування”

22 страхувальники доєдналися до вебінару на тему “Актуальні питання ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування”, який був проведений 01.05.2025 начальником відділу ведення електронних реєстрів Наталією Качанівською спільно з головним спеціалістом відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів Оксаною Самійленко.
 
На навчанні було розглянуто наступні питання:
-формування та ведення реєстру застрахованих осіб;
-зміна персональних даних в реєстрі застрахованих осіб;
-правила зарахування страхового стажу та його відображення в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
-алгоритм створення електронного листка непрацездатності;
-особливості подання страхувальниками заяв-розрахунків через вебпортал Пенсійного фонду України.
 
Оксана Вікторівна наголосила на важливості здійснення контролю за відображенням персональних даних в Реєстрі застрахованих осіб.
Відповідно до п. 8 р. 4 Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 № 10-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.07.2014 за № 785/25562 (у редакції Постанови правління Пенсійного фонду України від 27 березня 2018 року № 8-1) (далі – Положення), у разі виявлення застрахованою особою некоректних відомостей в її обліковій картці (прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця реєстрації та проживання, стать) ця особа може подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто або через представника анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб за формою згідно з додатком 2 до цього Положення та документи, що підтверджують зміну/уточнення даних та належність помилкових даних цій особі (паспорт (інший документ, що посвідчує особу), документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта).
 
Нагадуємо, що існує можливість вирішити більшість пенсійних питань без особистих візитів, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Для цього необхідно здійснити запит в особистому кабінеті, обравши тип звернення “Анкета для заміни особистих даних в Реєстрі застрахованих осіб”. Даний сервіс надається для користувачів вебпорталу, які увійшли на портал Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП).
 
Ознайомитись з інструкцією щодо подання Анкети через особистий кабінет на вебпорталі можна за посиланнями:
Також Оксана Вікторівна зосередила увагу слухачів на можливості подання заяв для призначення / перерахунку пенсій /субсидій / пільг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Наталія Вікторівна більш детально зупинилась на поданні страхувальниками, які визнані критично важливими, оперативних повідомлень про зміни в трудових відносинах.
 
Запрошуємо всіх бажаючих до навчання, що проходять щочетверга об 11:00 на ZOOM-платформі.
До нас можна приєднатися за посиланням:
Або за ідентифікатором конференції: 773 5971 3342
Код доступу: 1mbvha
background Layer 1