Пропустити навігацію

Інформаційно-роз’яснювальна робота щодо інформування громадян про нові можливості та використання електронних сервісів Пенсійного фонду України

Управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області проводиться постійна інформаційно-роз’яснювальна робота щодо інформування громадян про нові можливості та використання електронних сервісів Пенсійного фонду України.
 
Так, 13 травня 2025 року головний спеціаліст відділу методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Оксана Лісова провела консультаційно-інформаційний захід серед представників Головного управління Державної податкової служби у Київській області
(м. Тетіїв). Оксана Миколаївна розповіла про те, що кожен з присутніх може без черг і зайвих витрат часу скористатись наступними електронними послугами Пенсійного фонду України:
• завантажити відомості про трудову діяльність;
• отримати дані з реєстру застрахованих осіб;
• переглядати
особисті звернення до ПФУ;
• записатись на прийом;
• здійснити запит на підготовку паперових чи електронних документів;
• переглядати дані з Електронного реєстру листків
непрацездатності;
• подати звернення до органів ПФУ;
• подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб;
• розрахувати майбутню пенсію;
• подати заяву на автоматичне призначення пенсії та ін.
 
Фахівець Фонду нагадала присутнім, що увійти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис, кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій Bank ID.
Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд».
background Layer 1