Начальник Головного управління Василь Фатхутдінов та його заступник Галина Чопик провели робочу зустріч з керівником відділення «ПриватБанку»
Начальник Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Василь Фатхутдінов та заступник начальника Головного управління Галина Чопик провели робочу зустріч з керівником відділення «ПриватБанку» у Бучанському районі Євгеном Сівашем.
Основою темою зустрічі стало обговорення питання якісного та своєчасного обслуговування пенсіонерів та отримувачів соціальних допомог, перспективи подальшої співпраці для забезпечення своєчасності зарахування сум пенсійних та соціальних виплат на поточні рахунки одержувачів виплат.
Василь Фатхутдінов наголосив, що АТ «ПриватБанк» – одна з основних банківських установ, через яку йде значна частина пенсійного та соціального забезпечення до мешканців області. Причому, у зв’язку з передачею органам Пенсійного фонду України нових функцій від управлінь соціального захисту населення, цей показник значно збільшився. Зокрема, в червні через АТ «ПриватБанк» було виплачено 1 млрд 524,4 млн грн, а у вересні виплати склали на 152,2 млн грн більше, в основному за рахунок виплат по соціальних допомогах.
Як зазначив Євген Олександрович, це свідчить не тільки про довіру до банківської установи, а й про високу якість обслуговування, що повною мірою задовольняє потреби громадян. Керівник відділення АТ «ПриватБанк» також наголосив на тому, що банківська установа налаштована на розширення співпраці і залучення нових клієнтів з числа пенсіонерів та отримувачів соціальних виплат. Також поінформував про нові пропозиції для пенсіонерів та інших груп населення.
Галина Чопик зазначила, що важливим моментом співробітництва установ є те, що отримання пенсій та грошових допомог черезбанківські установи дає змогу громадянам спростити отримання коштів, а також значною мірою економить кошти Пенсійного фонду на їх доставку та виплату.
Під час зустрічі також було обговорено важливість інформування громадян з усіх важливих моментів пенсійного та соціального забезпечення через розміщення інформаційних буклетів ПФУ у відділенні «ПриватБанку». Це, як зазначив Василь Гайнулович, підсумовуючи зустріч, дасть змогу максимально інформувати громадян про всі послуги, які надає Пенсійний фонд, та поліпшити якість обслуговування громадян.
