Пропустити навігацію

Вебінар на тему “Актуальні питання ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування”

09.10.2025 начальником відділу ведення електронних реєстрів Наталією Качанівською спільно з головним спеціалістом відділом методології та контролю за використанням даних інформаційних систем та електронних реєстрів Оксаною Самійленко був проведений черговий вебінар на тему “Актуальні питання ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування”, до якого долучилися 15 страхувальників.
 
Оксана Вікторівна наголосила присутнім на важливості здійснення контролю за правильністю зазначення персональних даних в Реєстрі застрахованих осіб та зауважила, що батькам або законним представникам дітей віком від 14 років, які отримали паспорт у вигляді ID-картки та яким призначено пенсію, необхідно звернутись до найближчого відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду України для внесення змін до Реєстру. Також це стосується дітей, які є членами сім’ї отримувача субсидії / пільги. Також лектор звернула увагу, що перевірити правильність зазначення персональних даних можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, встановивши на мобільний пристрій застосунок “Пенсійний фонд”.
 
Відповідно до п. 8 р. 4 Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 № 10-1, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08.07.2014 за № 785/25562 (у редакції Постанови правління Пенсійного фонду України від 27 березня 2018 року № 8-1), у разі виявлення застрахованою особою некоректних відомостей в її обліковій картці (прізвище, ім’я, по батькові на поточний момент; реєстраційний номер облікової картки платника податків; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; номер телефону (за згодою); адреса місця реєстрації та проживання) ця особа може подати до територіального органу Пенсійного фонду України особисто або через представника анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в Реєстр(і) застрахованих осіб за формою згідно з додатком 2 до цього Положення та документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних та належність помилкових даних цій особі (паспорт (інший документ, що посвідчує особу), документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта).
 
Існує можливість вирішити більшість питань без особистих візитів, скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України.
 
Для цього необхідно здійснити запит в особистому кабінеті, обравши тип звернення “Анкета для заміни особистих даних в Реєстрі застрахованих осіб”. Даний сервіс надається для користувачів вебпорталу, які увійшли на портал Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
 
Ознайомитись з інструкцією щодо подання Анкети через особистий кабінет на вебпорталі можна за посиланнями:
Наталія Вікторівна більш детально зупинилась на основних правилах подання оперативного повідомлення про зміни в трудових відносинах та правилах виправлення помилок в Податковому розрахунку.
 
Запрошуємо всіх бажаючих до навчання, що проходять щочетверга об 11:00 на ZOOM-платформі.
До нас можна приєднатися за посиланням:
Або за ідентифікатором конференції: 773 5971 3342
Код доступу: 1mbvha
Vebinar 2 1024x545 - Вебінар на тему “Актуальні питання ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування”
background Layer 1