Інформаційно-роз’яснювальна робота для пацієнтів Державної установи «Головний медичний клінічний центр МВС України» стосовно пенсійного забезпечення
Важливим напрямком роботи Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області є інформаційно-роз’яснювальна робота, яка здійснюється поза межами сервісних центрів і дає можливість, орієнтуючись на специфічність аудиторії, конкретизувати роз’яснення та наблизити послуги до громадян.
Аудиторія, з якою спілкувалась днями начальник відділу обслуговування військовослужбовців та деяких інших категорій громадян Ольга Бабенко, – пацієнти Державної установи «Головний медичний клінічний центр Міністерства внутрішніх справ України».
Керівник відділу поінформувала присутніх стосовно пенсійного забезпечення та пільг військовослужбовців, інвалідів, учасників бойових дій, службовців силових структур.
Зустріч відбувалася в форматі активного діалогу, під час якого піднімались питання змін законодавства, що були внесені останнім часом у соціальне та пенсійне забезпечення, учасники зустрічі мали можливість задати численні запитання, що стосувались їх особистих справ, і отримати компетентні відповіді, за що щиро подякували фахівцю.
Користуючись нагодою, Ольга Володимирівна поінформувала, що громадяни можуть звернутись за консультаціями до будь-якого сервісного центру, незалежно від місця проживання, оскільки органи Пенсійного фонду України працюють за екстериторіальним принципом. Розповіла про можливість отримати онлайн-консультацію через Контакт-Центр Головного управління.
«У нашому відділі військовослужбовці не очікують у черзі, намагаємось допомогти їм швидко вирішити питання, надати компетентні консультації. З іншого боку, також завжди відгукуємось на прохання провести зустріч у Ветеранських просторах, реабілітаційних центрах, щоб дати відповіді на запитання наших захисників, працівників силових структур», – зауважила Ольга Володимирівна, коментуючи проведену зустріч.