Інформаційно-роз’яснювальний захід на Кагарличчині, проведений працівниками банківських установ!
Відділ обслуговування громадян №10 (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області продовжує тісно співпрацювати з банківськими установами, адже фінансове обслуговування громадян є одним із важливих секторів сфери пенсійних послуг. А збільшення користувачів банківських послуг з отримання пенсійних виплат свідчить про те, що більшість пенсіонерів Кагарлицької та Ржищівської громад переконались у численних перевагах такого виду обслуговування, зокрема, пересвідчились у його надійності та оперативності.
15 та 16 липня 2021 року у сервісному центрі м. Кагарлика представники АТ “Креді Агріколь банк”, АТ “Райффайзенбанк Аваль”, АТ “Ощадбанк” провели інформаціно- роз’яснювальний захід серед відвідувачів Центру про переваги обслуговування через банківські установи, а саме: про можливість зняття коштів у будь-який зручний час, зручність в оплаті комунальних послуг, заощадження коштів та отримання відсотків, тощо.
В свою чергу, начальник відділу обслуговування громадян №10 Віта Заїка поінформувала фахівців банківських установ про зміни порядку виплати органами Пенсійного фонду України допомоги на поховання та недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера з 1 квітня поточного року. Для отримання цих виплат заявник в обов’язковому порядку повинен надати до Управління довідку з реквізитами банківського рахунку.