Пропустити навігацію

Підсумкова нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за 2021 рік

Звітний період Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області розпочався з підсумкової наради управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за 2021 рік під головуванням заступника начальника Головного управління Галини Колошмай.
Так як сьогодні велике свято, захід відкрив Бориспільський ансамбль зі щедрим засіванням. Бажаючи щасливої долі та Божої ласки.
Окрім керівників сервісних центрів, до участі в нараді були запрошені: Бориспільський міський голова Володимир Борисенко та Керуюча Бориспільським відділенням “Укргазбанк” Лариса Волинець.
Запрошені подякували працівникам Фонду за відкритість та професійний підхід до справи. Володимир Костянтинович, зокрема, повідомив про заплановане навесні відкриття Центру надання адміністративних послуг, де буде розміщено й робоче місце Пенсійного фонду.
Під час доповіді, Галина Володимирівна наголосила, що саме фахівці відділу обслуговування громадян є основною ланкою між громадянами та Фондом, завдяки яким підвищується рівень обізнаності громадян у пенсійному забезпечені, незалежно від їхньої територіальної належності, оскільки прийом ведеться й на віддалених робочих місцях.
Начальник відділу організаційно-інформаційної роботи Юлія Бордусь під час свого виступу зосередила увагу присутніх на важливості комунікацій із засобами масової інформації в період карантинних обмежень. Серед основних інформаційних приводів – переваги користування вебпорталом електронних послуг Пенсійного фонду України.
Приємною частиною наради стало нагородження кращих працівників управління обслуговування громадян, яких було відзначено Подяками за сумлінну працю.
Подяку від імені начальника Головного управління Василя Фатхутдінова вручила Галина Володимирівна міському голові Володимиру Борисенку за плідну співпрацю, активну громадську позицію та підтримку в реалізації соціальних програм.
За нагоди, учасники заходу ознайомились з роботою Бориспільського сервісного центру, в якому, за підтримки місцевих органів влади, був зроблений ремонт вхідної зони приміщення.
271845497 288001096697566 1817890267350928594 n - Підсумкова нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за 2021 рік
271851480 288001173364225 8033432203129424019 n - Підсумкова нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за 2021 рік
271855856 288001340030875 2540691760513449697 n - Підсумкова нарада управління обслуговування громадян та відділу організаційно-інформаційної роботи за 2021 рік
 
background Layer 1