Пропустити навігацію

Ефективність реалізації ветеранської політики в Обухівській, Феодосіївській та Козинській територіальних громадах

Заступник начальника Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Галина Чопик, начальник відділу обслуговування громадян №13 (м. Обухів) управління обслуговування громадян Наталія Василишина та заступник начальника управління інформаційних систем та електронних реєстрів Ілона Панова, долучились сьогодні до заходу, на якому основною темою обговорення стало питання ефективності реалізації ветеранської політики в Обухівській, Феодосіївській та Козинській територіальних громадах.
 
Ініціаторами зустрічі виступила Комунальна установа Київської обласної ради «Київський обласний центр допомоги захисникам України імені Баранова Віталія Анатолійовича», запросивши до участі військовослужбовців та членів родин загиблих воїнів, представників ветеранської спільноти, установ, що провадять держану політику у сфері соціального захисту, в тому числі, і Головного управління ПФУ у Київській області, як структуру, яка реалізує державну політику у сфері пенсійного та соціального забезпечення.
 
Ірина Гук, заступниця директора Комунальної установи, відкриваючи зібрання, націлила учасників на активний діалог – така робоча зустріч неодмінно має завершитись низкою прийнятих рішень, що дозволять ефективно реалізувати соціальні проєкти у ветеранському середовищі.
 
”Це була щемлива зустріч людей, які переживають тяжкі часи в своїй родині. Ми вели, без перебільшення, рівний діалог з членами сімей загиблих, чи безвісти зниклих воїнів, адже кожна з представниць Фонду пережила непоправні втрати” – прокоментувала зустріч Галина Чопик, першочергово, як мати, яка переживає втрату єдиного сина, який боронив цілісність держави.
 
Галина Степанівна, водночас, наголошувала на важливості того, щоб наші Герої і члени їх родин не залишались сам на сам зі своїми проблемами і потребами, щоб не лише установи, на які покладена відповідальність за надання послуг ветеранам та членам їх родин, а усе суспільство було націлене на те, щоб оточити таких людей належною увагою.
 
Саме тому, незважаючи на регламент заходу, кожен бажаючий отримав індивідуальну консультацію фахівця та зміг предметно поспілкуватись по своїй справі, що входить до компетенції Пенсійного фонду.
background Layer 1