Пропустити навігацію

Вебінар (на ZOOM – платформі) для страхувальників про е-трудову

Управлінням інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області продовжуються вебінари (на ZOOM – платформі) для страхувальників про е-трудову.
 
Так, 31 грудня ц. р. начальником відділу формування електронних трудових книжок Галиною БУШУЄВОЮ проведено черговий вебінар про е-трудову – цифровий аналог паперової трудової книжки, до якого долучилися 5 організацій.
 
10.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 № 1217-IX. Саме він скасовує обов’язковість паперової трудової книжки і вимагає, щоб облік трудової діяльності працівника здійснювався в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб.
 
Прикінцевими та перехідними положеннями Закону встановлено, що відсутні відомості про трудову діяльність працівників включаються Пенсійним фондом України до Реєстру з паперових трудових книжок на підставі відомостей, поданих страхувальником або застрахованою особою, протягом п’яти років.
 
Відповідно до чинного законодавства скан-копії трудових книжок необхідно подати до 10.06.2026.
 
Під час вебінару були надані роз’яснення учасникам щодо:
-переваг та спектру онлайн послуг Пенсійного фонду України, що не потребують особистого відвідування Фонду;
-черговості подання відомостей для створення електронних трудових книжок;
-порядку подання скан-копій трудових книжок через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua);
-структури xml-файлу відомостей про трудову діяльність працівника;
-повторного подання відомостей про трудову діяльність у випадку виправлення записів у разі виявлення неправильного чи неточного запису про періоди роботи.
background Layer 1