Пропустити навігацію

Новоукраїнський район: наближення пенсійних послуг до одержувачів – через співпрацю органів Фонду з об’єднаними територіальними громадами

200318 1 300x199 - Новоукраїнський район: наближення пенсійних послуг до одержувачів – через співпрацю органів Фонду з об’єднаними територіальними громадамиНовоукраїнський сервісний центр головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області, маючи на меті здійснення спільної діяльності у сфері соціального захисту населення, ініціював підписання меморандумів про співпрацю із об’єднаними територіальними громадами, які створені на території району: Новоукраїнською ОТГ, до складу якої входить Новоукраїнська міська рада та два старостинських округи – Сотницькобалківський та Мар’янопільський, і Ганнівською сільською ОТГ, яка включає також Шишкінський та Григорівський старостинські округи, які в свою чергу, мають розгалужену систему сіл.

 

Укладання таких меморандумів – це платформа спільних дій в межах відомчої діяльності у сфері соціального захисту населення. У першу чергу, робота з надання інформаційно-консультативних послуг під час проведення виїзних прийомів громадян, що проживають на території об’єднаних територіальних громад, та надання послуг на віддалених робочих місцях, облаштованих в адмінбудівлях старостинських округів і сільських рад, та виїзди до громадян з особливими потребами за місцем їх фактичного проживання.

 

Основні напрямки співпраці – це спільне створення віддалених робочих місць та делегування повноважень представникам громад щодо надання громадянам визначеного переліку послуг. Відтепер прийом громадян та надання консультацій з пенсійних питань будуть також здійснювати відповідальні особи громад. Фахівці ж органів Фонду в області працюватимуть на віддалених робочих місцях відповідно до визначених графіків.

200318 2 300x169 - Новоукраїнський район: наближення пенсійних послуг до одержувачів – через співпрацю органів Фонду з об’єднаними територіальними громадами

 

Визначальні принципи роботи під час здійснення прийому та обслуговування громадян – це надання послуг відповідно до вимог чинного законодавства з дотриманням етичних норм поведінки, прозорості, відкритості, своєчасності та ефективності дій у сфері надання послуг, нерозголошення інформації, повідомленої особою, яка звертається за отриманням послуги, а також формування ефективної системи взаємодії сторін з одержувачем послуги.

 

background Layer 1